Duitsland

Ik heb wat info over de Vuurwerkstunthal.nl
We reden er toevallig langs toen we vorig jaar vanuit Duitsland weer terug naar huis gingen. Het was er Gigantisch Druk! Het was de 1e verkoopdag rond 13 uur smiddags. Bijna al het duitse spul wat ze hadden was uitverkocht. Ik kocht daar wat Nederlands spul, dat toch wel wat goedkoper was. Vooral lesli spul hadden ze. Ik kocht daar een pakketje met 3 potten en 2 grote Singleshots van N-G en nog wat ander lesli spul. Wel een topzaak qua NL prijzen!

EDIT: Nog een kleine verbetering. FliesenParadies is idd in Emmerich en NIET in Kleve :idea:

Ik zoek de Site van een Klein Vuurwerkwinkeltje in Het Duitse Dorpje ''Lage'', vlak over de grens bij Denekamp.

Ik kom hier al een tweetal jaren, alleen ben ik nu van plan te keiken of ik kan bestellen.

Kan iemand mij verder helpen met die site?

Mvg,
Jeroen

Ik zoek de Site van een Klein Vuurwerkwinkeltje in Het Duitse Dorpje ''Lage'', vlak over de grens bij Denekamp.

Ik kom hier al een tweetal jaren, alleen ben ik nu van plan te keiken of ik kan bestellen.

Kan iemand mij verder helpen met die site?

Mvg,
Jeroen

Heet dat dorpje geen Langen?

Aha dat is vuurwerk van Nico, vooral de Monsterking en Power House zijn daarvan aanraders!

Weet iemand of er vlak over de grens bij Nijmegen winkels zijn die het WECO assortiment verkopen? Ben vooral geintresseerd in de CBP systemen :P. Starshine en Little final staan op mijn verlanglijstje dit jaar :D

Meteen na de oude grensovergang vanaf Berg en Dal zit tegenover het Lottto annex reisbureau een klein zaakje dat de laatste drie dagen Weco verkoopt.

Meteen na de oude grensovergang vanaf Berg en Dal zit tegenover het Lottto annex reisbureau een klein zaakje dat de laatste drie dagen Weco verkoopt.

Heey Tjibbe thanks :D wil ook wel naar Vuurwerkcenter rijden hoor, maar is beetje ver vanuit Zuid-Holland, of is een ritje Emlichtheim(?) zowieso de moeite waard?

hallo,

ik woon zelf in nijmegen en kom nooit in duitsland.
omdat ik en een vriend van mij het vuurwerk in de buurt te duur vinde willen we na duitsland zo dicht bij mogenlijk.
liefst met zwaar vuurwerk.

weet iemand raad

alvast bedankt

hallo,

ik woon zelf in nijmegen en kom nooit in duitsland.
omdat ik en een vriend van mij het vuurwerk in de buurt te duur vinde willen we na duitsland zo dicht bij mogenlijk.
liefst met zwaar vuurwerk.

weet iemand raad

alvast bedankt

Ik woon in Arnhem, en ga dit jaar in Elten (25 tot 35min van arnhem af) kijken of ze daar wat hebben. Is voor mij het eerste jaar dat ik (zelf) vuurwerk haal in Duitsland.

Mijn budget is 2500 tot 3000 euro, heb in Nederland ook wel wat vuurwerk gezien wat ik graag wil hebben.

Iemand een idee of er in Elten, net over de grens, voldoende te koop is?

In Elten zit hayo toch met zijn winkel?
Pas nog ergens een stukje van gezien.

Overal over de grens is genoeg te koop, maar met een budget van 3000 euro kan je beter vragen of ze de zeecontainer van de lidl meteen bij je huis komen afzetten want zoveel krijg je nooit gekocht in duitsland, daar is het simpelweg te goedkoop voor.

Back
Bovenaan