Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat nou als je nummer word omgeroepen en je ken geen duits![]()
Pff aldi en lidl moeten komen..
Pff aldi en lidl moeten komen..
Wie o wie kan mij helpen:
Ben al een tijdje op zoek naar de Weco Wolfsgeheul. Lidl verkoopt 'm niet en alle andere discounters ook niet.
Ik ben dus op zoek naar een winkel die deze cakes wel verkoopt. In de buurt of in Emmerich. Ik heb echt overal gezocht maar kan tot nu toe nog niks vinden (in de nabije omgeving van Emmerich).
De Kaufland.![]()
Held! En Kaufland bedankt
edit...
Kaufland Kleve en Emmerich hebben geen Wolfsgeheul?? Zie 'm niet staan![]()
Held! En Kaufland bedankt
edit...
Kaufland Kleve en Emmerich hebben geen Wolfsgeheul?? Zie 'm niet staan![]()
De Angry Wolff bij Kaufland Emmerich is toch een omlabeling van de Wolfsgeheul? Of heb ik dat fout?
Gekke vraag misschien maar is het mogelijk om telefonisch een reservering te maken ? In Nederland is het zo fijn kan je online bestelformulier invullen en dan ophalen maar hoe gaat dat met Lidl in Duitsland ?
Iemand een idee hoe het met de voorraden zit bij aldi, lidl en kaufland 's avonds de 29ste? Ik rij ongeveer 45 min Duitsland in.
Gekke vraag misschien maar is het mogelijk om telefonisch een reservering te maken ? In Nederland is het zo fijn kan je online bestelformulier invullen en dan ophalen maar hoe gaat dat met Lidl in Duitsland ?