Duitsland

Wie o wie kan mij helpen:

Ben al een tijdje op zoek naar de Weco Wolfsgeheul. Lidl verkoopt 'm niet en alle andere discounters ook niet.

Ik ben dus op zoek naar een winkel die deze cakes wel verkoopt. In de buurt of in Emmerich. Ik heb echt overal gezocht maar kan tot nu toe nog niks vinden (in de nabije omgeving van Emmerich).

Wie o wie kan mij helpen:

Ben al een tijdje op zoek naar de Weco Wolfsgeheul. Lidl verkoopt 'm niet en alle andere discounters ook niet.

Ik ben dus op zoek naar een winkel die deze cakes wel verkoopt. In de buurt of in Emmerich. Ik heb echt overal gezocht maar kan tot nu toe nog niks vinden (in de nabije omgeving van Emmerich).

De Kaufland. :)

De Angry Wolff bij Kaufland Emmerich is toch een omlabeling van de Wolfsgeheul? Of heb ik dat fout?

Nope, is een cake met 2 verschillende effecten. Inderdaad de fluiters van de Wolfsgeheul, maar ook hummers. En ik wil een goede fluitbak voor in m'n finale, dan is een bak met hummers niet echt wenselijk.

Gekke vraag misschien maar is het mogelijk om telefonisch een reservering te maken ? In Nederland is het zo fijn kan je online bestelformulier invullen en dan ophalen maar hoe gaat dat met Lidl in Duitsland ?

Gekke vraag misschien maar is het mogelijk om telefonisch een reservering te maken ? In Nederland is het zo fijn kan je online bestelformulier invullen en dan ophalen maar hoe gaat dat met Lidl in Duitsland ?

Moet je gewoon smorgens vroeg heengaan, bestellijst invullen en dan kar afgeven. Kun je later de kar ophalen als jouw nummer wordt omgeroepen. Online kan niet bij winkels als Aldi en Lidl.

Iemand een idee hoe het met de voorraden zit bij aldi, lidl en kaufland 's avonds de 29ste? Ik rij ongeveer 45 min Duitsland in.

Het word regelmatig aangevuld,Maar het zou wel is zo kunnen zijn dat een Artikel dr niet Meer is omdat die veel verkocht is en ze hebben geen oneindige voorraad en ligt dr aan welke richting je Duitsland inrijd

Gekke vragen bestaan niet wel Gekke antwoorden,Maar het klopt zoals Djaimy het uitlegd

Wij rijden meestal rond 10 uur s'morgens weg, voor ons is het 45 min rijden. Rond die tijd komt er meestal wel een nieuwe lading binnen.

Back
Bovenaan