Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wanneer komen de collecties van de winkels (aldi, lidl, kaufland e.d.) online?
voor de rotterdamers welke lidl aldi zal je het beste kunnen nemen zonder teveel drukte
Ik denk die in je woonplaats zelf..
Dit word waarschijnlijk het 1e jaar dat ik in Duitsland ga kijken ik kan mij de Weco karet gold? Herinneren als mooie pot die ook eerst bij Harry in Baarle werd verkocht is deze nog in omloop of zijn hier omlabelingen van?
Alvast bedankt
Iemand hier die ervaring heeft met de Kaufland in nordhorn?
Dit word waarschijnlijk het 1e jaar dat ik in Duitsland ga kijken ik kan mij de Weco karet gold? Herinneren als mooie pot die ook eerst bij Harry in Baarle werd verkocht is deze nog in omloop of zijn hier omlabelingen van?
Alvast bedankt
Oke super! weet jij toevallig ook hoe het zit met de vooraden? ik heb namelijk geen zin om daar aan te komen en te zien dat de producten die ik wil uitverkocht zijn.
Verkoop dagen zijn gewoon het zelfde als in nl vanaf de 29e neem ik aan? Bloody Mary en de Reno staan op het lijstje de fonteinen lijken me ook goed hun geld waard te zijn tis puur voor in de vooravond![]()