Duitsland

Even bij de Aldi en Lidl in Bunde langs geweest. Zeeën van Nederlandse auto's en hun inzittenden uiteraard.
Aldi was vrij rustig, mooi georganiseerd in het magazijn (en de bakken van de achterkant bijvullen), voldoende voorraad.
-12x Poison
-1x Kopernikus
-1x Indianapolis pijlen
Lidl was best wel een chaos. Veel lege bakken, wel volop Alligators. Ze waren druk bezig met bijvullen, als ze al tot aan de bakken kwamen, meestal waren de dozen al bijna leeg voordat ze daar aankwamen :p.
-12x Alligator
-3x Dragon Fire
-2x Fire Fantasy pijlen
-1x High Speed Bombs pijlen
-1x Arena of Rockets pijlen
-1x Pakket Bombette
Al met al weer ca. 200 euro'tjes lichter maar een mooie hoeveelheid vuurwerk rijker.

Rond een uur of half 11 naar (dus laat) naar Tudderen gereden (over de grens bij Sittard) Wilde we eerst naar de lidl, maar nu moet je buiten een formulier invullen voordat je naar binnen gaat. en iriiteerde ik me aan de mensen , zijn we gelopen naar de aldi waar de reno's uitverkocht waren. heb ik wat phoenix meegenomen, chicago, toronto, venezia, enn nog wat potjes,

toen naar de lidl teruggegaan en de lijst ingevuld maar als snel bleken Alligator, black ice en gladiator, dus de 500 grammers ook weg. , toen maar naar de Kodi gelopen waar ik wel een mooie 500 grammer heb gevonden en de op het oog lijkende professionele blok Avalon voor 30 euro, toen zijn we nog naar de REWE en Penny gelopen en heb ik nog wat leuke potten meegenomen. Want gelukkig lagen bij de onbekende winkels wel nog leuke potten.

Ik ben vandaag ook Duitsland even ingereden. veel mooie potten gekocht bij Lidl, Aldi en Obi in Kaldenkirchen. Was wel te doen qua drukte.

Heb ook weer even flink ingeslagen.
Ben bij de Lidl in emmerich geweest.

Was er om 10 over half 8. maar stond toen al een mega lange rij.
Er was veel uitverkocht, maar kwam toevallig nog een vrachtwagen aan met nieuw spul.

Heb alleen de Black Ice niet kunnen mee nemen.

Ik heb 1,5 uur in de rij moeten wachten. Kon erger,
'de rij was zo lang dat als je om 8:30 aankwam dat je meer dan 2,5 tot 3 uur moest wachten!

Al met al zeker geslaagd dagje.

Haha was jij bij de lidl in emmerich hahah, Ik kwam daar aanrijden en ben vol gas weer gekeerd :P Toen door gereden tussen door nog even bij een drankenhandel wezen kijken maar daar was het te duur! 500 meter verder zat de aldi en daar alles maar gehaald!

Toen nog even naar de lidl in Kleve gereden daar was alles op! en even gewacht kwam alsnog de titanium binnen!

Bij de Aldi was het echt top! je leverde je lijstje bij de eene deur in en bij de andere deur stond je wagentje albijna klaar! en daar werkten ong 20 man mee aan het vuurwerk! Bij de Lidl in Kleve moest je het doen met 1 iemand die hielp.....

Ik ben naar de lidl geweest (Weener , iets verder dan Leer) , reed mee met een jongen uit mn klas.
Hij was vorig jaar ook geweest en wist dat het bij de 1ste aldi en Lidl superdruk was , toen waren ze ook al naar een lidl 2 min rijden verderop geweest dus konden we mooi daar heen!
Echt maar 10-15 nl auto's en alles lag nog in de schappen om 10:15 was het denk ik.
Zeker een top adresje! (maar ik zeg hem lekker niet :P)

Greetz

Heb ook weer even flink ingeslagen.
Ben bij de Lidl in emmerich geweest.

Was er om 10 over half 8. maar stond toen al een mega lange rij.
Er was veel uitverkocht, maar kwam toevallig nog een vrachtwagen aan met nieuw spul.

Heb alleen de Black Ice niet kunnen mee nemen.

Ik heb 1,5 uur in de rij moeten wachten. Kon erger,
'de rij was zo lang dat als je om 8:30 aankwam dat je meer dan 2,5 tot 3 uur moest wachten!

Al met al zeker geslaagd dagje.

dan stond je ergens voor me of achter me.

Stond anderhalf uur in de rij, wat een drukte zeg.

Anderhalf uur? Phoeh.. Bij alle winkels waar ik ben geweest( Aldi,lidl,kaufland,Coma,Posten Boerse) Was gewoon alles nog te krijgen en kon ik op mijn gemak winkelen. En maar 5 minuten Duitsland in rijden ;)

Ben bij de Lidl beweest SUPER rustig gewoon 20 aligators in de schappen...

Heb 2 aligators mee genomen een 6,66 pijlenpakkettje van die babyscheetjes en paar andere kleine potten.

Ben vandaag ook ff naar de duitse Aldi geweest. Met de auto 10min als ik naar belgie wil ben ik meer tijd en benzine kwijt. Aangezien ik niet zo'n heel groot budget had dit jaar heb ik gekozen voor onze duitse buren.
Dit is wat ik heb gekocht.

Pakket Berlijn ivm de draaizon
5x seatlle
fantasy island
Casablanca
Sevilla
4x Phoenix
6x Reno
Venezia
Chicago
Hong kong

Verder heeft een maatje van me nog 2 Sidney en 1 rio pijlen pakket gehaald. Deze gaan in een rek met quickfuse dus dat ze van mindere kwaliteit zijn maakt niemand wat uit. Het effect van 24 pijlen tegelijk in de lucht geeft heel veel ohh's en ahhh's en daar gaat het mij om.

ben in Nordhorn geweest van de 1ne lidl/aldi naar de andere.
druk maar goed te doen.

p1030935n.jpg

Mag ik vragen waar je bent geweest dan?

Ik ben vandaag naar ahaus geweest rond 5 uur 's avonds,
op mijn gemak de auto vol geladen voor 140 euro.
Ze bleven gewoon bijvullen
Met 2 minuten bij de kassa klaar en weer naar huis gereden,
snap niet dat sommige mensen daar in de nacht al staan....

Grtz

Ik ging naar de Aldi in Tudddern.

Nou, kwam aan en er stond een rij tot buiten.
Uiteindelijk was er genoeg voorraad er stonden nog kartonnen.

Heb me dit meegenomen:
1 karton Reno (Echt een doos uit het magazijn gevraagt) 12 stuks
1x Las Vegas
2x Phoenix
1x Casablanca
2x Toronto
1x Pijlenpakket Rio
1x Taipeh (Kubes)
1x Hunan (Knalpakket)
2x Pyro-Superstars (Je moet toch wat 29 en 30 december :p)
1x Hongkong (Mattenpakketje)

Was de auto aan het volladen en er stond ook nog een rij bij de Lidl, dachten we gaan we niet nu meer heen misschien op de terugweg.
Kwam er een vriend aanrijden en die ging nog naar andere winkels.
Mijn bestelling meegegeven en geld:

Uiteindelijk kwam hij terug met:
1x High-Speed-Bombs (Pijlenpakket)
1x Laser
1x Dragon Fire
5x Aligator

Toen ik naar huis reed kwamen we langs een winkel waar me neef gaat werken, we dachten even naar binnen ze verkopen daar ook vuurwerk dusjah.
Het vuurwerk lag daar gewoon in de winkel het leek wel even Tjechie!

Dit meegenomen:
1x Bo-Peep Knalpakket
2x D-Böiller van Pyro (Nico?) Gaan best goed snipperen.

Net ook nog even naar Duitsland geweest. Was lekker rustig en ik heb alles dat ik wilde mee kunnen nemen. De black ice was overal nog volop op voorraad na het echec van vorig jaar met de bazooka ...

Lache net mijn moeder bijna een hart stilstand gemaakt, ik had een pakketje met supperbollers 1 EN knal erten en ik zei tegen haar mam: kijk nou eens super zwaar vuurwerk daar blaas je gewoon een auto mee op (ze is leek op vuurwerk gebied) o nee toch! Gooi maar weg in een emmer water liet ik haar de knal erten zien nouja moest ze er om lachen... Even later zei ik het opnieuw jaja nu ken ik hem wel.. Liet ik haar die supper böller 1 zien nou toen was ze wel stil.. Dus ik haar bij het verstand brengen dat ze niks harder gaan dan rotjes etc..

Back
Bovenaan