Duitsland

Zo alweer terug van Duitsland :)

Rond half 8 aangekomen bij de Lidl en daar stond tot mijn verassing een ingerichte tent op de parkeerplaats waar men onder genot van een kopje koffie je lijstje kon invullen.Dit lijstje kon je hierna afgeven aan een medewerker die met je samen de winkel naar binnen en je bestelling ging inpakken hierna door naar de kassa die speciaal ingericht was voor de vuurwerkverkoop en afgerekend.Echt top geregeld :thumbsup:

Hierna door naar de Aldi en dat was echt 1 grote chaos rekken werden direct leeggeroofd en daarna met zijn alleen door naar het magazijn.Uiteindelijk met veel pijn en moeite alles kunnen krijgen maar wat een gedoe was dat.

Lijstje Lidl:

4 * laser
1 * Ocean of lights
2 * Alligator
2 * Evil Lights
1 * Sin City
1 * Rise of Gladiators
1 * Black ice
1 * High speed bombs
1 * Arena of rockets

Lijstje Aldi:

2 * Toronto
3 * Reno
1 * Excalibur

Zo alweer terug van Duitsland :)

Rond half 8 aangekomen bij de Lidl en daar stond tot mijn verassing een ingerichte tent op de parkeerplaats waar men onder genot van een kopje koffie je lijstje kon invullen.Dit lijstje kon je hierna afgeven aan een medewerker die met je samen de winkel naar binnen en je bestelling ging inpakken hierna door naar de kassa die speciaal ingericht was voor de vuurwerkverkoop en afgerekend.Echt top geregeld :thumbsup:

Hierna door naar de Aldi en dat was echt 1 grote chaos rekken werden direct leeggeroofd en daarna met zijn alleen door naar het magazijn.Uiteindelijk met veel pijn en moeite alles kunnen krijgen maar wat een gedoe was dat.

Lijstje Lidl:

4 * laser
1 * Ocean of lights
2 * Alligator
2 * Evil Lights
1 * Sin City
1 * Rise of Gladiators
1 * Black ice
1 * High speed bombs
1 * Arena of rockets

Lijstje Aldi:

2 * Toronto
3 * Reno
1 * Excalibur

Hoeveel eurotjes was je daar voor kwijt?

Net terug uit duitsland :)

dit heb ik gehaald bij de Lidl:

1x Rise Of Gladiators ( 500 gram )
1x Black Ice ( 500 gram )
7x Alligator
2x Laser
1x Evil lights

Aldi:

1x Gladiator ( 500 gram )

Zimmermann:

2x Best Of ... bolpijlen pakket ( 18 stuks )
1x pakket van 27 pijlen

Zo ik ben ook weer terug! Bij de Aldi in Kalkar werd alles tijdig bij gevuld! Daarna even door naar de Lidl, maar heb daar een kwartier staan wachten tot er wat werd bijgevuld, in dat kwartier helemaal niks, dus ben ik maar vertrokken.

Vanmorgen om acht uur bij de Lidl en aldi geweest, de kofferbak en achterbank mooi volgepakt, 290 euro lichter maar met veel plezier teruggereden en geen controle gehad! Was het maar zaterdag!

Hierbij de lijst met gekochte artikelen:

Aldi

Metropolis

lidl

Sin City
Jupiter
Titanium
Black Ice
enkele kleine potjes

Posten Borse

Atlantis
Miracle
Andrometa
Detonater
Vuurpijlpakket
enkele losse potten

Was ook in de aldi bij 7.00 en al erg druk. Maar goed georganiseerd. Lidl was een zooitje was in kleve. Maar gelukkig wel alles kunnen krijgen behalve bij de lidl waren de alligators op :-(

zootje viel nog wel mee in Neuenhaus Aldi en Lidl lekker kort bij mekaar ,maar verder super,maar wel viel hollander

Lidl en Aldi leer geweest. Lekker rustig, alles voor het uitzoeken. 250 euro lichter en een heleboel vuurwerk rijker.

loont toch heel niet meer om helemaal naar duitsland te rijden van andere kant van het land, zo bijzonder is het spul niet, en heel goed koop vind ik het persoonlijk ook niet meer

Verstoken voor 60 euro brandstof , en denken dan nog goedkoop uit te zijn:wink:

Wij reden vanuit Friesland met een dieseltje. 30 euro aan brandstof en zeker de moeite en kosten waard!

Heb zelf bij Toschpyro besteld en opgehaald. Geen wachttijden gewoon ophalen en weer binnen 10 minuten terug naar huis. Ik kreeg bijna alles wat ik besteld had, alleen de Lesli potten boven de 200 gram waren afgekeurd (waren maar 2 potten). Ik heb weer genoeg vuurwerk voor de vooravond. Aan alle VWC leden alvast een prettige jaarwisseling.

Verstoken voor 60 euro brandstof , en denken dan nog goedkoop uit te zijn:wink:

Ligt er wel aan hoeveel je haalt, neem je bijvoorbeeld 60 potten mee en tel dan bij elke pot 1 euro op dan ben je nog steeds goedkoper uit dan in NL.

Ga niet voor 100 euro halen want dan heeft het inderdaad geen zin.

Rest mij nog 1 ding. Stookze en geniet ervan.

Ook terug, Lidl, Aldi-Sud en Thomas-Philips.
Lidl was redelijk te doen. Wel alle rekken zo goed als leeg en de werkneemster die inruimde mochten we het niet uit haar karretje pakken (om zo dus minder in te hoeven ruimen) maar wilde ze eerst alles in de vakken leggen. Lag het erin was het ook bijna gelijk weg. Eigenlijk dus onzinnig om alles eerst in te ruimen.
Aldi-Sud (aan de overkant) daar en tegen lag alles goed op voorraad en kon zo alles pakken en weer weg.
Daarna naar Thomas-Phillips. Daar zijn we binnengelopen, zagen de rij, hebb ik even gekeken hoe lang die was en had dus geen zin om voor 3 potten en een pijlenpakket ongeveer 1,5uur in de rij te gaan staan. Hier dus maar rechtsomkeer gemaakt.
Hierna nog maar even snel naar de Lidl en wat extra gehaald. Toen was het redelijk rustig. Bijna alles weer op voorraad in de rekken.
Grtzz

In het noorden lekker rustig! Bij de Lidl al snel alles ingepakt, onder andere 22x alligator meegenomen. Daarna naar Aldi. Alleen de poison was op en werd niet snel bijgevuld. Nadat ik dit had gemeld kwamen ze er gelijk aan met 3 dozen en kon ik er 9 inslaan, de rest bleef liggen.. Er was niemand. Bij de Kaufland ook lekker rustig maar ze leggen maar 3 potjes in de rekken dus dat schiet niet op als je 4 nodig bent:P. Uiteindelijk nog langs de Posten-Borse gegaan en daar was het zoals altijd wel aardig druk. Daar nog 3x Detonator meegenomen en na 10 minuten wachten was ik daar ook klaar. Al met al voor ruim €300 meegenomen en alles kunnen krijgen wat ik wou :)

Heb ook weer even flink ingeslagen.
Ben bij de Lidl in emmerich geweest.

Was er om 10 over half 8. maar stond toen al een mega lange rij.
Er was veel uitverkocht, maar kwam toevallig nog een vrachtwagen aan met nieuw spul.

Heb alleen de Black Ice niet kunnen mee nemen.

Ik heb 1,5 uur in de rij moeten wachten. Kon erger,
'de rij was zo lang dat als je om 8:30 aankwam dat je meer dan 2,5 tot 3 uur moest wachten!

Al met al zeker geslaagd dagje.

ik was ook in emmerich 1e naar aldi half uurtje wachten, alles wat ik wou was er, toen vuurwerk24 kaufland en lidl was bekant niks meer foto's volgen nog

Back
Bovenaan