Duitsland

Wat is vanaf 's-Hertogenbosch, een makkelijk (en vooral snel) bereikbare supermarkt? Het liefst een Lidl of Aldi.

Alvast bedankt.

Wat is vanaf 's-Hertogenbosch, een makkelijk (en vooral snel) bereikbare supermarkt? Het liefst een Lidl of Aldi.

Alvast bedankt.

Rij de grens over bij Venlo.
Ga naar ene plaats zoals, Munchengladbach, Grevenbrolch, Neuss, of Dusseldorf en zoek daar een Aldi op.

Wil je weten waar een vestiging zit, kijk hier even.
http://www.aldi-nord.de/aldi_filialen_und_oeffnungszeiten_25.html

Let op, je hebt een Aldi Nord en een Aldi sud!

Edit: google was mij een zeer goed hulpmiddel.
Hint modus aus... :wink:

Pff, heb er weer zin in! Erg goedkoop vuurwerk, en een hele leuke sfeer omdat het gewoon in de supermarkt is!

Ik wil via de A1 de grens over, weet iemand of daar de 29e controles zijn?

Dat kan natuurlijk niemand zeggen. Er kunnen controles zijn, ze kunnen er ook niet zijn. Mochten ze het wel doen dan is het wel een typische actie voor de Duitse grenswacht, maar dan gaan ze het heel druk krijgen ben ik bang. Verwacht het niet, maar niemand zal daarover zekerheid kunen geven natuurlijk.

Dit jaar ga ik ook weer naar Duitsland. Nu wil ik dit jaar wat verder Duitsland inrijden aangezien de drukte etc. Ik kom altijd via Kleve en nu las ik een paar pagina terug dat Bochelt rustig is, maar dat zit ook net over de grens.

Hoe zit dit precies?

Ja oké, dat heb ik gedaan. Maar verkoopt een andere edeka winkel hetzelfde? Ik wil het niet vragen aan die vrienden van mijn ouders want straks denken ze dat ik hun hele huis vol zet. Dat zullen ze ook niet op prijs stellen. Ik kan daarom ook niet fanatiek gaan doorlonten. Ik wil de goede relatie niet schaden en graag dat we nog een keer welkom zijn.
Uit een andere threat.

wat voor knalvuurwerk (o.a. ratelbandjes en grondvuurwerk) verkopen ze in Noord-Duitsland bij de ALDI LIDL.

Alvast bendankt

Geen ratelbandjes wel dikke rotjes en kubbische kanonslagen die rotjs zijn prut maar die kubbische kanonslagen zijn wel lache

Dit jaar ga ik ook weer naar Duitsland. Nu wil ik dit jaar wat verder Duitsland inrijden aangezien de drukte etc. Ik kom altijd via Kleve en nu las ik een paar pagina terug dat Bochelt rustig is, maar dat zit ook net over de grens.

Hoe zit dit precies?

Iemand?

Of iemand die weet waar het rustiger is dan in Kleve zelf. Het liefst wel vlakbij Kleve natuurlijk omdat ik via die kant kom.

Dit jaar weer naar kleve de sfeer is er altijd leuk enzo al die duitsers kijken er niemeer van op al die hollanders haha

Iemand?

Of iemand die weet waar het rustiger is dan in Kleve zelf. Het liefst wel vlakbij Kleve natuurlijk omdat ik via die kant kom.

Rij gewoon iets verder Duitsland in. Er is overal wel een lidl en een aldi. Als je navigatie hebt van te voren ff adressen opzoeken maar dat kan je zelf ook wel bedenken :bye:

Van www.feuerwerk-forum.de heb ik het volgende vernomen.

Voorlopig Producten lijst LIDL 2011

ek02e8.jpg

Filmpjes

Titanium
Black Ice
Sin City
Powerbox 100
Alligator
Uranus
Dragon Fire
Laser

Waarschijnlijk zullen de Fire Fighter en Mystic Castle er niet meer zijn!

(bron) http://www.feuerwerk-forum.de/showthread.php?t=33189

Laatst bewerkt:
Hi Faab, bedankt voor jouw post. Ff 2 dingen:

- Voor Duitse folders, prijzen, enz. hebben we een special topic, het topic waar je het nu in hebt gezet is voor al het andere over Duitsland (tripreports, vragen over producten, drukte, ervaringen enz.). Het foldertopic vind je hier: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=23854

- Als je het bericht op het feuerwerk-forum goed leest dan staat er dat dit een gedeelte is wat ze telefonisch hebben weten los te peuteren. Een liefhebber zoals jij en ik is gaan bellen, heeft info gekregen en heeft dat zelf in een Excel-lijstje gezet. Het is dus zeker dat bovenstaand lijstje niet alles is en dus ook niet zeker dat de producten die je noemt er niet meer zijn. Opgelucht?

@Mods: misschien deze en de vorige post ff verplaatsen?

Boys, gaat dit passen in een Opel Corsa?

Black Ice x8
Sin City x2
Evil Lights x4
Dragon Fire x14
Laser x10
Aligator x26
Leuchtspektakel x3
High Speed Bombs x6
Fire Fantasy x3
Uranus x1
Knal assortiment x1
Pyro Fun Kids x1

makkelijk, gewoon op de achterbank. Maar eerst maar eens hopen dat je alles kunt krijgen. Ach je kunt altijd nog een dopr verder rijden en daar bij halen. succes

Back
Bovenaan