Duitsland

Voor de kerst.

dat is nu :p

Ik woon in Groningen en wil dit jaar voor het eerst naar Duitsland gaan voor vuurwerk. Nou heb ik dit hele forum door gelezen. Heb zo al gemerkt dat je niet dichterbij dan 20km over de grens moet gaan zoeken ivm de drukte. En dan de Lidl en Aldi goeie en vooral goedkope producten hebben.

Nou kan ik dus naar Weener gaan, maar daar zal het echt wel te druk zijn. Ik zat dus te denken aan Leer of nog een stukje verder. Nou zit ook nog met de vraag of ik daar ergens WECO spul kan halen, want dat is echt geweldig vet.

Iemand suggesties?

Laatst bewerkt:
Ga maar er vanuit dat ze rond eerste week december pas komen. Aldi en lidl meestal pas laatste 2 week van dec ;)

aldi verkoopt weco maar dan omgelabeld..
en ja je kan beter iets verder de grens over gaan...
ga zelf altijd na nordhorn ..
maar dan de achterste lidl in de stad...lkkkr rustig;)

Trouwens ze hebben het aangepast vanaf nu moet je met een winkelwagentje een formulier in vullen met de aantallen. dan gaat je karretje had magazijn in en vullen de werknemers het met vuurwerk. en dan roepen ze je nummer die je hebt gekregen. dan kan je naar de kassa's meestal doe je er ongeveer een uur over om de winkel uit te komen wegens drukte.

Laatst bewerkt:
Trouwens ze hebben het aangepast vanaf nu moet je met een winkelwagentje een formulier in vullen met de aantallen. dan gaat je karretje had magazijn in en vullen de werknemers het met vuurwerk. en dan roepen ze je nummer die je hebt gekregen. dan kan je naar de kassa's meestal doe je er ongeveer een uur over om de winkel uit te komen wegens drukte.

Euhm, zie reactie #169 een pagina terug in deze post... :)

Overigens kan het een stuk sneller dan een uur, vooral als je vooraf alvast bedenkt wat je wil hebben en de juiste plek/tijdstip uitzoekt.

Kun je die lijsten al vantevoren krijgen? En is dat bij zowel Aldi als Lidl?
Kan trouwens nie wachten op de folders!!

Mwa een uur is denk ik overdreven. Toen ik altijd ging (2 jaar geleden) was het naar binnen moeders en pa naar de boodschappen ik naar het vw en waren binnen 30 min meestal wel weer naar buiten hoor.

Ik vraag me overigens af of wel elke winkel het lijstje gata gebruiken ? Zou het iig stuk veiliger van worden. Nu mag je zelf op minder dan 10M afstand naderen van vw met peuken in je mond enzo :bonk:

Hartelijk welkom op Vuurwerkshop.de

Vanaf maandag 13. december 2010 kunt u ons vuurwerk assortiment in de voorverkoop bestellen. Als u voor die datum besteld bent u niet alleen voordeliger uit, u bent er
ook van verzekered dat uw bestelling vorradig is.

Bovendien ontvangt u bij een bestelling vanaf 50 euro
of meer gratis vuurwerk !

http://www.vuurwerkshop.de/

De lijsten worden net als de folders van Aldi en Lidl pas rond de Kerst verspreid. Meestal verschijnen de lijsten dan ook wel op internet. Ik hou het in de gaten, zodra ik wat vind zal ik het hier posten (of iemand anders als die eerder is natuurlijk). Op de verkoopdagen van 29 t/m 31-12 liggen de lijsten ook bij de ingang van de winkel. Meestal sta je toch wel ff een paar minuten te wachten en heb je tijd zat om de lijst in te vullen.

Je kan je ook aanmelden, voor digitale nieuwsbrief van de Aldi en de Lidl.
Moet je even kijken, welke Aldi je moet hebben, Aldi Sud, of Aldi Nord.

Nou, bij de Genzlandmarkt zijn geen ploffers meer te krijgen, vanwege een goede grap die de jeugd uitgehaald heeft, veel ingekocht, losgepeuterd, bom van gemaakt en een schoolgebouw opgeblazen helaas.

Morgen gaan we weer via Laar - Emlichheim - Meppen, zien wat we daar kunnen kopen.
Siervuurwerk lukt nu ook wel wel bij de grenzlandmarkt in Uelsen, 15 mm spul wel te verstaan, dat schiet je gewoon de lucht in en het gaat wel, maar het goedkoopst zijn de ploffers van Pyros, 100 voor 4 euro lagge, maar nu niet meer daar verkrijgbaar.

Laatst bewerkt:
@Hulzie:
Je weet dat (knal)patronen onder munitie vallen en niet onder vuurwerk? Met andere woorden: patronen zijn geen vuurwerk bij de wet. Daarom bespreken wij op dit forum ook dit materiaal niet.

Nou, bij de Genzlandmarkt zijn geen knalpatronen meer te krijgen, vanwege een goede grap die de jeugd uitgehaald heeft, veel ingekocht, losgepeuterd, bom van gemaakt en een schoolgebouw opgeblazen helaas.

Morgen gaan we weer via Laar - Emlichheim - Meppen, zien wat we daar kunnen kopen.
Siervuurwerk lukt nu ook wel wel bij de grenzlandmarkt in Uelsen, 15 mm spul wel te verstaan, dat schiet je gewoon de lucht in en het gaat wel, maar het goedkoopst zijn de knalpatronen van Pyros, 100 voor 4 euro lagge, maar nu niet meer daar verkrijgbaar.

dit is geen wapenforum...

Back
Bovenaan