Duitsland

Weet iemand trouwens of er in Duitsland ook winkeltjes zijn die alleen vuurwerk verkopen? 2 dagen voor oud en nieuw was ik namelijk in Duitsland, maar ik zag geen enkele vuurwerkspeciaalzaak. Lijkt me toch leuk om een keertje daar rond te kijken, ze zullen namelijk wel een ander assortiment hebben dan de supermarkten.

Zijn er genoeg hoor :) Maar meestel dieper in duitsland pas :(. Zit er bijv wel 1 in leer een wapenhandelaar die met O&N de zaak omtovert tot vuurwerk verkooppunt :)

Weet je toevallig hoe die zaak heet en of die een website heeft? Als ik toch al de hele reis heb afgelegd vind ik het ook niet erg om wat kilometers verder Duitsland in te gaan ;)

Weet iemand ergens winkels die vuurwerk verkoopt in Nordhorn, vlak bij Denekamp...
Maakt niet uit wat, liefst: Nico, Weco enz.

Weet iemand ergens winkels die vuurwerk verkoopt in Nordhorn, vlak bij Denekamp...
Maakt niet uit wat, liefst: Nico, Weco enz.

Bedoel je dan een vuurwerkwinkel zo als wij die in Nederland kennen? Want je kunt in Duitsland natuurlijk bij elke supermarkt vuurwerk halen de laatste 3 dagen van het jaar, denk aan de lidl en de aldi. Hier zit ook veel vuurwerk bij van Weco en Nico :wink:

Bedoel je dan een vuurwerkwinkel zo als wij die in Nederland kennen? Want je kunt in Duitsland natuurlijk bij elke supermarkt vuurwerk halen de laatste 3 dagen van het jaar, denk aan de lidl en de aldi. Hier zit ook veel vuurwerk bij van Weco en Nico :wink:

Ja, gewoon een goede vuurwerkwinkel. Ik heb op de site van feuerwerkvitrine gekeken en dat zag er wel goed uit, maar waar ligt dat?

Hallo!

Ik ga in Juli op vakantie in Duitsland in de buurt van Einbeck/Hannover:)
Weet iemand mssn een winkeltje waar ze gwn kleine dingetjes verkopen? Want de rest kan je toch niet krijgen?:confused:

Gr

Hallo!

Ik ga in Juli op vakantie in Duitsland in de buurt van Einbeck/Hannover:)
Weet iemand mssn een winkeltje waar ze gwn kleine dingetjes verkopen? Want de rest kan je toch niet krijgen?:confused:

Gr

Dat vuurwerk noemen ze in Duitsland: Ganzjahriges feuerwerk, vuurwerk dat het hele jaar door te koop is. Dit is verkrijgbaar bij warenhuizen, speelgoedwinkels enz.

Dat vuurwerk noemen ze in Duitsland: Ganzjahriges feuerwerk, vuurwerk dat het hele jaar door te koop is. Dit is verkrijgbaar bij warenhuizen, speelgoedwinkels enz.

Tof! bedankt voor juh antwoord:D
Dus dit vuurwerk ligt gewoon in speelgoedzaken zoals hier de bartsmit bijv? Of un soort van V&D?

Gr

Tof! bedankt voor juh antwoord:D
Dus dit vuurwerk ligt gewoon in speelgoedzaken zoals hier de bartsmit bijv? Of un soort van V&D?

Gr

Ja in sommige speelgoedzaken zal je het zeker tegenkomen, en met warenhuizen bedoel ik bijv. de Woolworth, hier hebben ze ook vaak een speelgoedafdeling met wat (kinder)vuurwerk. :wink:

eey, ik wil naar duitsland dit jaar,,
maar ik ben der nog nooit geweest..
ik wil graag harde knal.. ( aanraders?)
en me pa die wil mooi siervuurwerk ( aanraders:P)
waar kunnen we het beste gaan..

en waar ze heel het jaar door verkopen..

alvast bedankt

gr.

alvast bedankt

gr.

De Grenzlandmarkt misschien? Verder gaat het denk ik voor het echt goede spul onder de toonbank en natuurlijk Lidl, Aldi enz

alvast bedankt

gr.

Ze verkopen in duitsland alleen de laatste 3 dagen van het jaar! Harde knal vind je niet echt in Duitsland.

Back
Bovenaan