Duitsland lijstjes 2016-2017 !!!

al dat gemekker over "te weinig kruit in een "duitsepijl"
je betaald er ook naar neem ik aan?
of je nu 1 euro voor 14 tot 20 gram betaald of meteen in nederland (wat veelal van toepassing is) 5euro voor een 23plusser.

ik bedoel maar, sommige pijlen zijn inderdaad flop. maar als je gaat kijken naar de nico lijn die heeft toch wel wat zoets ertussen zitten...

voorbeeld:
metal head 9 pijlen voor 9,99 redelijk oke in vergelijking met bijvoorbeeld de sydney...
rocket rally 25 pijlen voor maar 19,99....
of zelfs de jewels of fire is erg mooi, en ja tuurlijk misschien niet 12uur waardig maar geef eens eerlijk toe dat zijn 8 van de 10 duitse producten toch, en alsnog staan er mensen om 6uur in de ochtend met -6 2 uur te wachten.

ik ben vandaag ook in Wesel geweest ook bij de Lidl ik was er om tien uur en kon op mijn dooie akkertje alles bekijken en alles was op voorraad , mijn tip ga niet om zeven uur dan staan al die hebberige landgenoten al klaar voor de start

Hier nog één. Ik was er rond kwart over tien, half elf. Lidl en Aldi zitten mooi tegen over elkaar. Geen gekte, geen drukte, geen wachtrijen, geen bestellijst, maar wel bijna alleen Hollanders. Alles wat we wilden hebben rustig kunnen pakken, meer dan genoeg op voorraad. Heerlijk gezwaaid naar de files bij afrit Emmerich en na alles ingeladen weer rustig richting huis gereden. Heerlijk, en dan nemen we het kwartier bij de kassa maar voor lief.😁😁😁😁😁

Vanmorgen om 7 thuis weg gereden en om 9 alweer thuis. Lidl en aldi niks te doen, alles ruim op voorraad. Alles kunnen meenemen van onze lijst met een paar extra's. Heerlijk rustig op de 2e dag zoals altijd :)

Dit jaar voor het eerst naar Duitsland geweest om vuurwerk te halen. De Aldi was lekker rustig, alles was op voorraad wat ik wou hebben, Lidl was alweer wat drukker maar het werd goed bijgevuld alleen was de Aligator helaas op. Toen nog ff naar de Poste Borse geweest en daar was het echt een rommeltje, hetgeen wat ik wou hebben was wel allemaal op voorraad maar het was niet zo netjes als bij de Aldi en de Lidl. Het leek meer op een rommelmarkt. Als laatst nog even bij de Netto en Edeka geweest, die hadden vrij weinig en waren relatief duur. Daar dus niets aangeschaft.

Mijn uiteindelijke lijstje voor dit jaar:
1 x - Black Ice
1 x - Tiger & Dragon
1 x - Beastmaster
2 x - Laser

6 x - Poison/Reno
1 x - Indianapolis

1 x - Raketen-Sortiment 15
2 x - Golden Rain
2 x - Jubilee

Vanmiddag in Papenburg geweest. Erg rustig. Bij de Lidl alles op voorraad en 1 persoon voor ons. Bij de PB was het rommelig maar erg veel keuze. Kaufland viel tegen. Overall: rustig, alles op voorraad, gelijk aan de beurt precies wat je wil. Geen politiecontroles gezien.

Eerste ervaring met duits vuurwerk

Eerste ervaring met duits vuurwerk

Vierde deze oud en nieuw in Winterberg en een kennis had onderweg vuurwerk gekocht bij de Lidl (zie foto).

M'n ervaring is dat het mooi vuurwerk was, zeker voor de prijs (ong. €100,- totaal). Wel ging veel te laag af (zowel door te vroeg als te laat afgaan) en waren de nederlandse cakeboxen toch echt wel veel mooier.

Bijlagen

• DEvuurwerk.jpg
    DEvuurwerk.jpg
    186,8 KB · Weergaven: 0
Back
Bovenaan