Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Weet iemand of er verschil zit tussen de Zena cakebox die in België wordt verkocht en die in Nederland wordt verkocht?

Voorheen kocht ik deze box in België, maar dit jaar had ik hem gewoon in Nederland gehaald. Ik vond hem echt minder dan voorgaande jaren.

Weet iemand of er verschil zit tussen de Zena cakebox die in België wordt verkocht en die in Nederland wordt verkocht?

Voorheen kocht ik deze box in België, maar dit jaar had ik hem gewoon in Nederland gehaald. Ik vond hem echt minder dan voorgaande jaren.

Er zit wel wat verschil tussen maar dat is echt minimaal.Weet niet uit welk jaartal je hem had?Maar kan zijn dat je misschien nog de oude versie had.

Volgens mij zijn het dezelfde boxen. Ik heb deze dit jaar met 2 tesamen gestookt tussen de tientallen andere. fantastisch! Ik had deze vorig jaar ook maar merk geen verschil. Mogelijk had jij een mindere uit de productie of een vochtige?

Mijn box was al doorgelont, daarnaast ook goed getaped. Iemand met het zelfde verhaal? Ik had nog gekeken wat er nou aan de hand was, maar idd getaped, plus zonder kooi..

Al hoewel de box geen lonten heeft behalve de hoofdlont.. er zijn zilvere lontjes die dus getaped waren, wat ik voor het eerst zag. Daarom dat ik 1 stukje zilevere lont afstak om te kijken om het geen dummy was, want het is mijn eerste box. Hopelijk is het goed doorgelont en niet uit elkaar gegaan nadat ik er naar keek..

Ik neem mijn woorden terug, bedankt voor het doorlonten Bofi, want oh wat ging 'ie lekker.
Andere volgorde dan normaal, waardoor twee cakes tegelijk gingen en eindigde met dikke blinkers.
Het leek gewoon op een proffesioneel blok! Volgend jaar zeker weer!

Mijn video: https://youtu.be/VvorZSmIDEw

Vorig jaar had ik deze, maar niet helemaal gefilmd.
Dit jaar wel echt mooi die kleuren, filmpie komt later!
Waarschijnlijk volgend jaar weer.

Volgens mij was 2015 versie met rood en 2016 versie met paars?
Dit jaar was cake 1 (of 2) paars :p

Vorig jaar had ik deze, maar niet helemaal gefilmd.
Dit jaar wel echt mooi die kleuren, filmpie komt later!
Waarschijnlijk volgend jaar weer.

Volgens mij was 2015 versie met rood en 2016 versie met paars?
Dit jaar was cake 1 (of 2) paars :p

2015 is met palmen/waves er in bij de 2016 zie je die niet meer terug. :p

Deze had ik nog over, wou hem eigenlijk bewaren maar toch nog stiekem geschoten gister;)

Wat een top blok, prijs top, effecten enorm groot en de burst was meer dan prima. Deze gaat er zeer zeker weer komen volgend jaar:)

Back
Bovenaan