maurice4280
VWC lid
Zijn er al vuurwerkfolders uit Duitsland beschikbaar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
een minecraft server? hahahaAltijd tmccraft.com ff afwachten
https://www.feuerwerk-forum.de/forum/prospekte-werbung.107/Zijn er al vuurwerkfolders uit Duitsland beschikbaar?
Belachelijk. Kan nog bij freak pyromaniacs. Snap ook niet waarom het hier niet kan.Mag hier ook niet meer besproken worden dus je zal ze toch elders moeten zoeken![]()
Sierpotten van de Duitse Aldi, Lidl en andere winkeliers met Nederlandstalige gebruiksaanwijzing (dus geen Nico Feuerwerk) en beschrijving zijn gewoon legaal in Nederland. Je mag daarvan tenslotte ook tot 25 kg brutogewicht van vervoeren tijdens de 3 verkoopdagen eind december. Ook vanuit Duitsland.Mag hier ook niet meer besproken worden dus je zal ze toch elders moeten zoeken![]()
Professioneel vuurwerk dat niet meer besproken mag worden:
Professioneel vuurwerk dat wel besproken mag worden:
- Lawinepijlen
- Salutes
- Siershells en shellkitjes
- Professionele cakes met een kaliber groter dan 50mm (2 inch)
- Vuurpijlen met meer dan 75 gram kruit
- Professionele cakes met een kaliber tot en met 50 mm (2 inch)
- Vuurpijlen tot en met 75 gram kruit
Gezien vuurwerk kopen in Duitsland 100% legaal is voor Nederlanders heeft het waarschijnlijk een andere reden dat het hier niet besproken mag worden.
Uiteraard is De kermisreporter al jaren onze man! Ook leuk als je ziet hoe zijn filmpjes een paar jaar geleden nog waren. Hij las een folder door en wist het verder ook niet. Nu zie je dat hij het goed kan onderbouwen en dat er leuke demo video's zijn ingevoegd.Kijk hier weer een topic dat mijn interesse gewekt heeft.
Ik ben benieuwd hoelang het topic geopend blijft.
Op YouTube bij "dekermisreporter" heb ik al wat Duitse folders voorbij zien komen.
De meeste komen pas 2 a 3 weken voor oudjaar online omdat de Duitse supers vaak met weekaanbiedingen komen.