Duitse Tolle Lola

Waren echt hele goede fluiters inderdaad. Staan weer op de wensenlijst als ze niet duurder worden. Siereffectje heeft ook net even wat extra's.

Prima pijl in uitwerking, maar de afwerking van het product laat wat te wensen over. Ik vraag me af of deze nog steeds in Duitsland worden geproduceerd, vol met kruitresten en bij één van de drie zat de lont zelfs los.

3,95 is wat te duur voor deze pijl, zeker gezien er nog niet eens 20 gram kruit in zit. Maar toch leuk om weer een keer meegemaakt te hebben.

Ze moeten deze gewoon per 10 in een zak doen voor een 14,95 :)

Toch maar eens meegenomen, wilde hem toch een zelf ervaren. Prima krijs in deze pijl, wat dat betreft een prima ding! Ik vind persoonlijk de prijs aan de hoge kant voor 1 goede gil, maar voor de pijlenliefhebber die herrie wil maken, is het aanrader.

Thanks Mike. Zo heb ik deze pijl ook ervaren. Had er vorig jaar 5 aangeschaft, voor de komende jaarwisseling 10. Die gil bij het opstijgen gaat door merg en been!

En ook hier zijn ze zo ervaren. Zijn wat aan de prijs, maar krijs is goed in orde. Afgelopen jaar 2 stuks, komend jaar welgeteld 3 :)

Vandaag miste ik een setje van 4 fonteintjes bij mijn bestelling (a 2,95), maar er zat wel een doos met 10 van deze Tolle Lola's (van Weco) bij, die ik niet had besteld. Volgens mij klinkt dat als een beste goede onbedoelde deal.

Ik had er dit jaar 10 maar het was ook meteen het laatste jaar dat ik ze had.

Vind de krijs nog ongeveer hetzelfde als de pijlen vroeger hadden maar ook de kwaliteit is nog net zo waardeloos als toen. Dingen komen niet fel genoeg van hun plek af waardoor ze bij het minste of geringste naar beneden komen.

Ik heb al enkele jaren een ander fluitpijl pakketje wat deze pijlen er met vlag en wimpel bovenuit krijst.

Wel erg jammer, qua pijl zou het "de topper" kunnen worden als ze hem meer volume/kracht en uitwerking geven.

Back
Bovenaan