Duitse Tolle Lola

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2231
Artikelnaam: Duitse Tolle Lola
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 1 stuk
Effectomschrijving: Ze is er weer, de echte gillende keukenmeid! Deze Duitse Tolle Lola is een pittige tante die weet hoe de aandacht te trekken. Na het ontsteken van haar lont, schiet Lola krijsend de lucht in! Uniek, deze Tolle Lola vuurpijl is machinaal geproduceerd in Duitsland, dat staat garant voor kwaliteitsproductie!
Kartoneenheid: 100/1
Richtprijs: € ...

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

2231_tollelola_868521.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Ik vind het juist een erg goede fluitpijl! Ik zoek al lang een soort gelijk product, dus voor mij een aanwinst.

Dit is weer zo'n geval dat je pas echt goed kan oordelen wanneer je de pijl in het echt ziet. Aangezien geluidsopnames vaak niet goed genoeg zijn om een goed oordeel te kunnen vellen.

klinken wel lekker zo op film.Doet me iets aan de turbo salute rakete denken alleen zonder knal. :p

tof hoor.
Lijken qua opdruk heel erg op de "echte" van vroegah.
Per stuk te koop dan ben ik toch wat huiverig voor de prijs.
ik houd ze in ieder geval wel in de gaten ondanks dat ik al 3 pakken strike force in bestelling heb want deze lijken me iets langer door te gaan

tof hoor.
Lijken qua opdruk heel erg op de "echte" van vroegah.
Per stuk te koop dan ben ik toch wat huiverig voor de prijs.
ik houd ze in ieder geval wel in de gaten ondanks dat ik al 3 pakken strike force in bestelling heb want deze lijken me iets langer door te gaan

In Duitsland gaan ze per doos van 10 stuks 25 euro.

Zo op film vind ik hem ontzettend gaaf overkomen, dan moet ik ze zeker hebben.

Heb vroeger de orginele uitvoering wel eens gehad, die dingen gingen door merg en been, hoppelijk komen ze een beetje in de buurt van de golden oldie. Op film is hij lastig te bedoordelen fluit lijkt aan de korte kant, misschien dat de nederlandse versie anders is als voor de duitse markt.

Als ik zo een beetje het commentaar van de duitsers zie zijn ze wel goed.Als ze de prijs een beetje normaal houden Hier in Nederland haal ik er zeker een paar bij wel classics. :p

Dit soort pijlen kan ik wel waarderen, hoe beter en langer de fluit, hoe meer je er wilt hebben. :p Prijs is bepalend, maar een pakje moet er sowieso komen.

Als de nieuwe zo klinken als de laatste in het filmpje, dan is een pak van 10 gewenst! Volgens mij is bij die eerste de fluit door ouderdom aardig in kracht afgenomen! Ik herinner mij deze pijlen als een fel gekrijs die lang door gingen! Deze pijl was een must in ieders collectie!

Back
Bovenaan