[Duisburg] Ruhrort 16-08-2019

Is er aan de kant van de kermis genoeg parkeer gelegenheid,dichtbij dan?

Hou wel rekening mee dat de brug afgesloten is mocht je je auto aan die kant parkeren en aan de andere kant van de brug gaat kijken na afloop. Duurt even voordat hij vrijgegeven word.

Hou wel rekening mee dat de brug afgesloten is mocht je je auto aan die kant parkeren en aan de andere kant van de brug gaat kijken na afloop. Duurt even voordat hij vrijgegeven word.

Ik denk dat ik op het terrein van de kermis ga staan. Lekker happie en drankje erbij, helemaal top.

Helaas toch niet aanwezig, morgen naar knokke dus een beetje optijd thuis zijn is was wel nodig vanavond.

Voor iedereen die gaat, veel plezier!

Ben benieuwd, ga ook kijken gezien we er langs komen op de terugweg van vakantie. Een extra stop met vuurwerk, heel vervelend...

Kwa tijdsduur niks mis mee, mooie producten af en toe wat opvul stukjes maar over het algemeen wel leuk.

Route van de vakantie er voor aangepast om deze mee te kunnen pikken. Zeker geen spijt van gehad. Mooie spulletjes gezien. Alleen blijf ik mij verbazen over het ritme dat ze in Duitsland schieten. Of heb ik de muziek gemist die de pauzes verklaren?

Volgens mij hadden ze nog een paar karton falling leaves liggen waar ze vanaf moesten. Desalniettemin een leuke show.

Hele dikke show gezien met een paar dikke 10" knoeperts. De falling leaves vond ik niet storend, de show werd ook op muziek geschoten he. Dit is geen ramshowtje maar dat wist je wel als je voorgaande edities hebt gezien. De goudfinale was ook echt fenominaal! Ook het vaste element met de watervallen zijn prachtig en de singleshots waren ook heel mooi. Leuk dagje op de kermis gelopen en een gemoedelijke sfeer daar.

20190816_211635.jpg
20190816_211807.jpg
20190816_211506.jpg

@frelst68, leuk je weer gesproken te hebben! Als we elkaar voor de 3e keer tegen komen moet je volgende keer op taart trakteren he :D

De lancering van die 10inch bommen was trouwens ook gruwelijk.Alleen aan het opstijgen kon je al zien dat het zware jongens waren. :D

Kan alleen in Duitsland zulke shows hier moeten we het met 3-4-5 inch doen en vaak de standaard shells,kwaliteit kost iets meer ik heb genoten en ook de Kermis er omheen is een aanrader lekker gezellig ,volgend jaar weer van de partij

Mijn film van gisteren, aangezien het de eerste keer is dat ik deze camera gebruikt heb schort er wel wat aan..

Opmerkingen, tips, opbouwende kritiek ik hoor het graag zodat de volgende film beter is !

Back
Bovenaan