Silver Palm
VWC lid
Soohhh, dan is hij vroeg dit jaar. Weet wel dat hij steeds vroeger van start wil gaan. Dan is het weer tijd voor een bezoekje. Bedank strijkkopje en dii-paul voor de info. Hoop wel dat er iets is van voorraad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Soohhh, dan is hij vroeg dit jaar. Weet wel dat hij steeds vroeger van start wil gaan. Dan is het weer tijd voor een bezoekje. Bedank strijkkopje en dii-paul voor de info. Hoop wel dat er iets is van voorraad.
ik ben laats nog langs drutti geweest en heb gevraagd waneer ze open gaan ze gaan rond 8 november open met vuurwerk
Ik ben ook langs geweest. En ze verkopen inderdaad al aan sommige mensenmaar officieel gaan ze open op Maandag 7 november. Ze zeiden na de planten officieel. Next week dus officieel. Ben er gisteren nog geweest
![]()
iemand site van drutti en waar ligt het?
Acties niet echt, maar ze zijn even goedkoop als ZENA bv. en hebben super producten !! de Thor potten zijn ieder jaar weer fenomenaalheeft drutti ook acties of leuke aanbiedingen ??
Original Fireworks producten verkopen ze en wat Tri-star Producten.
http://www.drutti-vuurwerk.be/index.html Hier de site van Drutti, maar ik kan bijna nergens op klikken, iemand hetzelfde probleem?