Drutti

Soohhh, dan is hij vroeg dit jaar. Weet wel dat hij steeds vroeger van start wil gaan. Dan is het weer tijd voor een bezoekje. Bedank strijkkopje en dii-paul voor de info. Hoop wel dat er iets is van voorraad.

Soohhh, dan is hij vroeg dit jaar. Weet wel dat hij steeds vroeger van start wil gaan. Dan is het weer tijd voor een bezoekje. Bedank strijkkopje en dii-paul voor de info. Hoop wel dat er iets is van voorraad.

Ik heb ook gevraagd of er wat op voorraad was, en of de showroom vol met vuurwerk stond, en diegene met wie ik was aan't bellen zei van wel (ik belde met een vrouw, en enkele vrienden van mij zijn daar vorig jaar geweest en konden haar). En als er iemand heen gaat, zou je dan een prijslijst mee willen nemen, en scannen en hier posten. Dat zullen denk ik vele van ons (inclusief mezelf) op prijs stellen.

Ik woon er dicht in de buurt, maar op de fiets is het erg vervelend en heb de auto niet altijd beschikbaar helaas. Ik zal mijn best proberen te doen. Als je interesse hebt in de prijslijst stuur me dan even een PM! Ik ga er waarschijnlijk begin Oktober even heen.

groetjes.

ik ben laats nog langs drutti geweest en heb gevraagd waneer ze open gaan ze gaan rond 8 november open met vuurwerk

Ik ben ook langs geweest. En ze verkopen inderdaad al aan sommige mensen ;) maar officieel gaan ze open op Maandag 7 november. Ze zeiden na de planten officieel. Next week dus officieel. Ben er gisteren nog geweest:)

Ik ben ook langs geweest. En ze verkopen inderdaad al aan sommige mensen ;) maar officieel gaan ze open op Maandag 7 november. Ze zeiden na de planten officieel. Next week dus officieel. Ben er gisteren nog geweest:)

oh ja dat wist ik dan weer niet mja heb er wel al gehaald.

Drutti
Maastrichterweg 239
3620 Lanaken

T: 089 - 731570
M: 0475 - 621976

ze hebben volgens mij geen website.

Een aantal berichten verwijderd in dit topic, graag ontopic over de winkel Drutti en hun assortiment.

Back
Bovenaan