Drutti

ben er gistere geweest..en net zoals vorig jaar..super service nette prijzen en heel leuk spul..

hey jongens,

Ben gister voor de eerste keer daar geweest en ik moet zeggen top zaak, ondanks de vele negatieve berichten op dit en andere forums toch eens gaan kijken en daar ben ik blij om.
Het is een leuke winkel en ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen, ook aan de telefoon geen nare ervaringen.

Volgend jaar ga ik hier zeker weer eens langs.
Groeten,

Michel.

Micheel..ik heb toch wel 1 keer gebeld om te vragen of er iets nieuws binnen was toen werd toch snel de haak op gegooid hahahah,maar zo in de winkel zijn ze super leuk..Krijg altijd leuk spul gratis erbij..en als je goed koopt..krijg je goed korting!!!!

Kortom..deze winkel is zeker een bezoekje waard!!

Drutti heeft de winkel weer open in de eerste week van November :wink:

Ow? ben jij ook langs geweest? tegen mij zeiden ze over 2 weken afgelopen vrijdag

Bovendien dat mensen zeggen dat ze klantonvriendelijk zijn... Ik denk dat het per klant verschilt hoe ze zijn. Lastige klanten zullen ze natuurlijk minder vriendelijk tegen zijn dan makkelijke klanten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ow? ben jij ook langs geweest? tegen mij zeiden ze over 2 weken afgelopen vrijdag

De post die je aanhaalt van pyroteamzuid is geplaats in het jaar 2009. Dus het betreft de opening van vorig jaar. Let volgende keer even op de datum voor verwarring te voorkomen:wink:.

En natuurlijk bepaald jouw houding en gedrag voor een groot deel uiteindelijk jouw behandeling.

haha excuses!

Ik zie mensen namelijk ook posten de 1ste week van November, maar tegen mij zeiden ze dus rond de 20ste Oktober - 25ste Oktober ligt eraan wanneer ze klaar waren met de verbouwing zei die mevrouw.

haha excuses!

Ik zie mensen namelijk ook posten de 1ste week van November, maar tegen mij zeiden ze dus rond de 20ste Oktober - 25ste Oktober ligt eraan wanneer ze klaar waren met de verbouwing zei die mevrouw.

Ja normaal zijn ze pas de eerste of 2e week in November open.
Nu dus eerder :D
Marfa fireworks in Maasmechelen gaat ook eind deze maand open moet je zeker eerst effe langs gaan :wink:

Net bij Drutti geweest en als je er als 16 jarige komt wimpelen ze je gewoon af en zeggen ze dat het niet open is en dat ze geen knalvuurwerk meer verkopen terwijl je door het raam gewoon ziet dat er wel nog knalvuurwerk wordt verkocht. Ook mogen wat oudere mensen met kinderen wel gewoon naar binnen en kunnen die gewoon knalvuurwerk verkopen erg raar en na deze ervaring zal ik dan ook nooit meer iets bij drutti kopen en iedereen de winkel afraden.

Net bij Drutti geweest en als je er als 16 jarige komt wimpelen ze je gewoon af en zeggen ze dat het niet open is en dat ze geen knalvuurwerk meer verkopen terwijl je door het raam gewoon ziet dat er wel nog knalvuurwerk wordt verkocht. Ook mogen wat oudere mensen met kinderen wel gewoon naar binnen en kunnen die gewoon knalvuurwerk verkopen erg raar en na deze ervaring zal ik dan ook nooit meer iets bij drutti kopen en iedereen de winkel afraden.

Komt omdat veel jongeren van die leeftijd misbruik maken met vuurwerk dat daar gekocht is. Sommige steken het bijvoorbeeld net over de grens af en kan drutti er herrie mee krijgen met politie. Bovendien ligt het niet aan de leeftijd maar meer aan de persoon hoe je zelf bent denk ik. Ik heb nooit nare ervaringen daar alleen maar positief. Weet niet wat je verkeerd hebt gedaan maar klinkt heel vaag hoe je het vertelt.

Het was soms zelfs zó erg dat die jonge gasten hun pas gekochte knal vuurwerk vlak voor hun deur afstaken. Ik kan hun terughoudendheid dus wel begrijpen.
Behoor tot het 16jarige petjes volk op een scooter, kom dan de eerste keer met een van je ouders, en wanneer ze je kennen kun je daarna zonder problemen in je eentje dar terecht.

Goed vuurwerk

Goed vuurwerk

Beste mede vuurwerk freaks

Ik wil alleen even zeggen dat ik zeker 10 jaar bij drutti kom en dat hij goed vuurwerk heeft.

grtjs Yakuza

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan