Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wat mij bekent staat bij drutti is dat veel mensen oa op avp er slecht over praten
dat het slechte kwalitieit is , en dat de mensen er niet erg aardig szijn enzo ...
Dat zijn dus pure meningen, maar heb jij toevallig wel informatie voor ons over deze winkel. Geen meningen dus van users van andere sites![]()
Dat zijn niet alleen meningen.
Dat zijn voornamelijk ERVARINGEN van users... die daar geweest zijn en slechte ervaring hebben met die zaak. Das dus in ieder geval een klein beetje info over de winkel...
Dat zijn niet alleen meningen.
Dat zijn voornamelijk ERVARINGEN van users... die daar geweest zijn en slechte ervaring hebben met die zaak. Das dus in ieder geval een klein beetje info over de winkel...
Drutti is een zeer goede winkel. Altijd vriendelijk en beleefd. Tenminste tegen ons wel. Het is natuurlijk ook je je zelf opsteld. Drutti leeft de regels goed na en onder de 16 krijg je dus ook niets mee. Daar zijn ze heel scherp mee.
Zijn misschien een beetje eigenaardige mensen maar ik kom er altijd met plezier. Maar als ik vuurwerk koop heb ik sowieso plezier![]()
Ja dat klopt pyroteamzuid. Maar ik ben al eens langs geweest en de winkel gaat al over 1 a 2 weken open werd mij verzekerd. (waren al bezig met de voorbereidingen). Ze zullen dit jaar dus vroeger opengaan als normaal.