Druten 31-07-2008

Als ik dan niet op vakantie ben ga ik proberen hier vervoer voor te regelen.
Het is namelijk niet heel veel voor mij rijden.

Ik heb Xena vuurwerk zojuist ook even een e-mail gestuurd met de vraag wat er word geschoten.
Zodra ik antwoord heb post ik het hier.

Groeten,
Pyro-rola

Net een mail ontvangen.

Beste Roeland,

Max. kaliber 1s 100mm.
Aantallen etc. geven wij niet i.v.m. eventuele concurrentie.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Xena Vuurwerk BV

Dat is duidelijk dus:wink:

Groeten,
Pyro-rola

Laatst bewerkt:
Ik heb op wat sit's rondgekeken maar op de meeste staat dat het pas half 11 begint.
Nouja ik probeer er gewoon om 10 uur te zijn, beter te vroeg dan te laat:p.

Kan iemand vertellen waar het vuurwerk wordt afgestoken dmv het kaartje.

druten.jpg

Gr Elmo

Ik ben alweer ruim een half uur terug.

De show begon om half 11.
Naar mijn gevoel was het erg kort ondanks dat het toch 14 min. duurde.
In het begin vond ik het wel een beetje mager en langzaam maar dat werd al snel beter. De finale was erg mooi en kleurrijk:D. Een nadeel vond ik wel dat het gigantisch galmden. tegen het dorp.

Heeft er iemand gefilmt of foto's gemaakt toevallig? ik zou het nog wel een ker na willen kijken:wink:.

Ik ben alweer ruim een half uur terug.

De show begon om half 11.
Naar mijn gevoel was het erg kort ondanks dat het toch 14 min. duurde.
In het begin vond ik het wel een beetje mager en langzaam maar dat werd al snel beter. De finale was erg mooi en kleurrijk:D. Een nadeel vond ik wel dat het gigantisch galmden. tegen het dorp.

Heeft er iemand gefilmt of foto's gemaakt toevallig? ik zou het nog wel een ker na willen kijken:wink:.

Klinkt goed man, kan je ons ook wat vertellen over het kaliber?

Ik heb eigenlijk geen idee.
Volgens mij redelijk groot:p (ik ga niet zo vaak naar shows dus is het moeilijk om het kaliber vast te stellen vind ik).

Dat kan niemand raden hoor, bij sommige shows lijk het ook of je 8 inches zie maar het kunnen dan ook 6 inches zijn.

Maar ik bedoelde meer van: Professioneel of consument?

ze schoten prof tot max 4 inch, verder blokken (waarschijnlijk 2,5 inch) en vooral de 4 inch ringbommen met volgens mij een peony pistel waren mooi om te zien.

gr

Back
Bovenaan