Drunk box serie Loots

hout86

VWC lid
Voor mijn bruiloft heb ik bij Loots de Drunk serie gekocht, was een zeer leuke box voor een goede prijs, uitwerkingen waren groot en helder van kleur.

Laatst bewerkt door een moderator:
is deze ook op de nederlandse markt onder een andere naam?

Helaas is deze geweldige cakebox niet op de Nederlandse markt te verkrijgen. Ben al meerdere malen films tegengekomen op youtube en het blijft keer op keer genieten. Qua opbouw van de effecten lijkt die ook wel erg veel op de Cruel Traction.

In het topic: [Verslag] Bezoek Wolff Vuurwerk op 21 maart 2017, staat het volgende vermeld:
(http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...erslag Bezoek Wolff Vuurwerk op 21 maart 2017):
Gooi aub dat hele Drunk assortiment 19sh cakes op de markt aub wat een toppers zijn dat zeg, of igg een mooi nieuw 19 sh serie a la Cruel Traction kwaliteit. Moet kunnen toch?

De Wild Thing heeft dezelfde kwaliteit en de Radical Power is zelfs gebaseerd op dit assortiment.

Laatst bewerkt:
De Radical Power is er niet op gebasseerd, het zijn 3 omgelabelde cakes uit het Drunk Assortiment. Verder inderdaad hele dikke cakes! Zeker wel 1 van de dikste 19sh cakes op de Nederlandse/Belgische markt.

De Radical Power is er niet op gebasseerd, het zijn 3 omgelabelde cakes uit het Drunk Assortiment. Verder inderdaad hele dikke cakes! Zeker wel 1 van de dikste 19sh cakes op de Nederlandse/Belgische markt.

Bedankt voor de info MasterBsc. Ja klopt. Na het bekijken van de films gisteravond kwam ik er ook achter dat de Radical Power een omlabeling is van drie cakes uit het Drunk Assortiment. Het citaat dat ik heb geplaatst is het antwoord van Wolff Vuurwerk.

Radical power is een omlabeling van 3 cakes idd en the wild thing id gebasseerd op het drunk-assortiment. Is idd een soort van big19 assortiment. Blijven prachtige cakes idd....

en hout86: Van harte met jullie huwelijk hoor! :holland::biertje::bye:

Ik vind deze cakes een heel stuk dikker dan de Big 19! De Big 19 zijn meer goedkope rammers, waar deze cakes toch wel kwalitatiever zijn. Maar dat merk je dan ook direct weer in de prijs helaas..

Wat een toppers. Ik had ze alle 6 achter elkaar doorgelont. Mooie heldere kleuren en gigantische boeketten. Maar ze schoten in no time leeg, in mijn ogen iets te snel. Volgend jaar maar iets anders proberen voor die prijs. Maar als je van grote boeketten en snelheid houdt, zeg ik halen die serie. Heel de lucht mooi verlicht.

Geweldige bak dit! Ik was in eerste instantie bang dat deze te langzaam en eentonig zou zijn. Maar hij heeft me verbaast qua tempo, effectgrootte en knallen. Zeker een aanrader om mee te pakken in België

Heb hem gister ook gezien ) Prachtige cakes. Flinke bursts en alles ging goed hoog .

Was zo blij dat een maat van me in Juni al naar Belgie was gekard en deze cakes en borrachos had gehaald..Regeren is vooruitzien..]:)

iedereen beste wensen trouwens!

Vorig jaar ook de drunk box geschoten, wat een geweld en mooie afwisseling! :)

Door de video van jou had ik hem meegenomen in Baarle. Ik ben wel blij dat mijn Drunk box wat vlotter schoot. Zo komt hij nog net wat beter uit de verf.

Beste cakes inderdaad. Tempo prima alleen mis je toch een echte finale als je hem doorlont. Maar daar is natuurlijk altijd wat op te verzinnen :D

Back
Bovenaan