Drunk box serie Loots

Al een paar jaren geleden ook gehad.
Prima serie, ik heb ze niet doorgelont, maar ik ontken alles.
Leuk om een keer mee te maken, maar het is eigenlijk een blijvertje.
Maar ja, zoveel keuze en als je wilt minderen, moet je schrappen. (Of jullie daar wat aan hebben.)

Echt een heel dik assortiment, heb deze eigenlijk ieder jaar wel. Super dikke burst en megaspreiding. Enige wat je mist is echt een dikke finale. Helaas vergeten om de 60 fps stand aan te zetten dus de film is niet van allerbeste kwaliteit, maar dit assortiment is echt super dik!

Echt een heel dik assortiment, heb deze eigenlijk ieder jaar wel. Super dikke burst en megaspreiding. Enige wat je mist is echt een dikke finale. Helaas vergeten om de 60 fps stand aan te zetten dus de film is niet van allerbeste kwaliteit, maar dit assortiment is echt super dik!

Ik heb de video gekanteld en opnieuw geüpload.

Had dit assortiment ook presteerde waanzinnig goed. Keiharde burst flinke spreiding en mooie kleuren. Top!!!

Zouden jullie het Drunk assortiment nemen of het Old-school/New-school assortiment? Zijn gelijk in prijs....

Zouden jullie het Drunk assortiment nemen of het Old-school/New-school assortiment? Zijn gelijk in prijs....

Ligt er aan of je hem als box wilt schieten of los. Als box zou ik eerder voor het drunk ass gaan. Deze schiet wat vlotter door. Het old school ass is naar mijn mening wat aan de trage kant.

Ja, Drunk is zo te zien beter op tempo dan old/newskool (zelf paar gezien) die best sloom was (maar mooi), 't is wel allemaal veel shot voor shot in Bels hoor...

Echt een van de beste 19 shots assortimenten die te koop zijn, qua burst loeihard en breed effect. Vooral vanwege het tempo!

Dit setje staat al een paar jaar op de radar. Dit jaar moet die erbij gaan komen. Burst komt echt hard over en effecten komen mega over op de beelden :applause:

Super mooie cakes. Flinke burst en goede uitwerking. Beste 19 shots die ik heb gehad. Cake A, B en C vanaf 2:33 te zien

Super beelden weer. Voor de 100 á 120 euro waar ze voorheen voor gingen had ik ze graag opgepikt.

Voor de huidige prijzen waar ik ze voor zie staan (150/160eu) laat ik ze toch links liggen..

Super beelden weer. Voor de 100 á 120 euro waar ze voorheen voor gingen had ik ze graag opgepikt.

Voor de huidige prijzen waar ik ze voor zie staan (150/160eu) laat ik ze toch links liggen..

Daar sluit ik me volledig bij aan. Echt een top assortiment voor voorheen een prima prijs alleen dit jaar gewoonweg te duur. In die prijsklasse kun je veel andere dikke boxen/assortimenten halen.

Wel jammer, want dit was ieder jaar vaste prik. Kooitje losknippen en doorlussen, lekker oldscool.

Back
Bovenaan