Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoort niet helemaal in dit topic, maar ook enig idee bij regio Gronau? Ik lees verschillende verhalen namelijk..
Nog nooit een controle gezien. Ja 10 jaar geleden toen je nog andere dingen kon halenZijn er veel controles op de afhaaldagen bij de noordelijke overgangen?
Zijn er veel controles op de afhaaldagen bij de noordelijke overgangen?
Hier de grens overgang emlichheim/schoonebeek staan toch regelmatig mensen hun kofferbak uit te laden in de verkoopdagen. Aangehouden door politie in burger en dito autoZijn er veel controles op de afhaaldagen bij de noordelijke overgangen?
Ik denk dat ik de snelweg A1 pak bij Oldenzaal. Lijkt me toch sterk dat ze de snelweg dicht gaan zetten. Ben van plan wat ouderwetse "astronauten" mee te nemen, en wil niet graag dat ze om die dingen de rest in beslag zouden nemen ...
Dat moet toch een lastige snor zijn zonder vrouw of kinderen denk ik, die niet weet wat hij met zijn vrije tijd moet doen. Hier ook nog nooit een controle gezien tijdens de verkoopdagen. Wél daarentegen bij de Belgische grensovergangen. Daar kunnen ze in december regelmatig staan...Hier de grens overgang emlichheim/schoonebeek staan toch regelmatig mensen hun kofferbak uit te laden in de verkoopdagen. Aangehouden door politie in burger en dito auto