Drukte in Nordhorn??

Zelf ook nog nooit controle of iets gezien. Zag dat er onder Gronau ook twee plaatsjes liggen met een Aldi (Alstatte en Ahaus). Enig idee of het hier druk zou zijn? Of iemand ervaring mee?

Ik denk dat er dit jaar wel wat meer controles zullen zijn.
Aangezien er dit jaar meer verboden artikelen te koop zijn bij de oosterburen.
En dat zullen hun ook wel weten.

Dat moet toch een lastige snor zijn zonder vrouw of kinderen denk ik, die niet weet wat hij met zijn vrije tijd moet doen. Hier ook nog nooit een controle gezien tijdens de verkoopdagen. Wél daarentegen bij de Belgische grensovergangen. Daar kunnen ze in december regelmatig staan...
Lol

Sommige hebben zelfs geen snor

Is denk meer pech hebben dat jij toevallig degene bent die ze aanhouden

Zelf ook nog nooit controle of iets gezien. Zag dat er onder Gronau ook twee plaatsjes liggen met een Aldi (Alstatte en Ahaus). Enig idee of het hier druk zou zijn? Of iemand ervaring mee?

Verschilt per jaar of het daar druk is. Normaal als je rond de 30 komt in de middag is er niets meer te doen qua drukte en kun je heerlijk shoppen.

Ik denk dat er dit jaar wel wat meer controles zullen zijn.
Aangezien er dit jaar meer verboden artikelen te koop zijn bij de oosterburen.
En dat zullen hun ook wel weten.

Dit moeten we zeker niet onderschatten, ze doen alles om die levensgevaarlijke producten van de markt te halen om maar in mediatermen te spreken.. :bonk:

rij een paar km verder duitsland in en je kunt in alle rust shoppen bij de lokale lidl, aldi. Vergeet ook niet om ff verder te kijken wat er in die plaats zit met winkels. Veel lokale drogisterijen, drankenwinkels en bouwmarkten verkopen ook vaak vuurwerk. Altijd leuk om daar ff naar binnen te lopen. Je weet nooit wat je van leuks tegen komt.

Romeinse kaarsen mogen ook niet.

En let op dat het totaal gewicht 25kg is. Niet kruid gewicht

Nee logisch maar er is ook wel een grijs gebied met de single shots enzo. Ik meen me te herrineren dat er ook op bepaalde producten een verkoop verbod zit en geen in bezit hebben verbod. Er zijn ook vast nog mensen die een zak pijlen hebben liggen van de laatste O&N ?

Back
Bovenaan