Dromen over vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Velen hebben last in de maand december om in slaap te komen, en dan met name de laatste dagen. Maar de paar uurtjes die je wel slaapt, droom jij dan wel eens over vuurwerk ?

Jazeker hoor en wel meer dan eens. Soms zijn het nachtmerries waarbij je in je droom wakker word om iets voor ):00 zonder vuurwerk te hebben maar soms ook echt dat je bijv een prijs wint dat je 5 minuten mag shoppen ofzo, mega collecties enz. Helaas wel het vaakst de 'nachtmerries' dat je iets mist haha.

Geregeld, zeker als ik een dag bezig ben geweest met filmpjes kijken, dingen bestellen etc.Dan komt dat wel in terug snachts :biertje:

Soms heb je periodes dat je je dromen de volgende ochtend herinnert. Onlangs nog, m’n tas met vuurwerk was zoek geraakt. Ondertussen werd het steeds stiller op straat totdat alles voorbij was en ik dus niks had afgestoken. Malle dromen soms haha :bonk:

Ik herinner mij al 2 dromen waarbij ik ben vergeten dat de jaarwisseling ''vandaag'' was en dat ik geen vuurwerk in huis had :cry:

Dromen over oud en nieuw heb ik heel af en toe wel. Zeker als ik de dag ervoor veel met vuurwerk bezig ben geweest.
Ook al regelmatig gehad dat ik op op oudjaars avond nog vuurwerk moet ophalen. Nouja dat zijn dus nachtmerries.

Iedereen diezelfde droom (nachtmerrie). Ik heb m ook alweer 2x gehad dit jaar. Geen vuurwerk op oudjaars avond. Winkels dicht nergens meer vuurwerk te krijgen.

ik heb soms ook de droom dat er nog allemaal vuurwerk overgebleven in de garage ligt.. Of dat ik al mn vuurwerk wel heb opgehaald maar dat ik door oud en nieuw heen geslapen ben.

Haha, komisch om te zien dat veel dezelfde droom hebben. Hij is hier ook al een aantal keer geweest. Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog :D

Ik droomde van de week dat ik ver van huis op een heel rustige locatie ergens achteraf wat kleine rommel afstak met iemand en er toen ineens achter kwam dat het oudejaarsavond 12 uur was!! Toen zag ik in een soort beeld mn maten zonder mij er een groot feest van maken voor de deur haha, had er toch een soort van vrede mee omdat het wel heel goede O&N was geweest voor ze, was heel raar:bonk:

Afgelopen week nog... Droomde dat ik bij alle bestellingen een dag te laat was, en dat ze deze dus al hadden vergeven aan andere mensen :rolleyes:

Ik heb het 1 keer gehad dat ik droomde dat ik vergeten was om m'n vuurwerk op te halen en dat ik met lege handen stond. Dus eigenlijk een nachtmerrie. Gelukkig komt dit niet al te vaak voor, het is soms al stressvol genoeg om op tijd te zijn voor de mooie aanbiedingen.

Van de week nog. Er stond een hele muur van cakes, met zowel de hier toegestane kalibers als erboven. Het aparte was dat er ook een doos oud papier bijstond, en ik daarin folders tegenkwam. En ja, voor het slapengaan diverse filmpjes zitten kijken. Was een hele fijne droom haha.

Ik dacht altijd vrij bizar te dromen over geen vuurwerk hebben op oudejaars avond, maar blijkbaar droomt iedereen hetzelfde :D

Haha de nachtmerries of dat het 00.00 is er geen vuurwerk hebt gekocht of dat de winkels geen vuurwerk meer hebben :frusty:

Omdat 31ste op zondag valt zullen vast mensen deze droom beleven haha

Ik heb het 1 keer gehad dat ik droomde dat ik vergeten was om m'n vuurwerk op te halen en dat ik met lege handen stond. Dus eigenlijk een nachtmerrie. Gelukkig komt dit niet al te vaak voor, het is soms al stressvol genoeg om op tijd te zijn voor de mooie aanbiedingen.
Ik had ook gedroomd dat ik vergeten was mijn vuurwerk op te halen, kwam daar de 31e pas achter. De winkels waren toen al gesloten.

Heel herkenbaar deze dromen.
Een tijd geleden zelf ook een dergelijke rare vuurwerkdroom gehad.
Het was oudejaarsdag en ik kwam erachter dat ik vergeten was mijn bestellingen op te halen. Halsoverkop naar de winkel en natuurlijk was een groot deel van het door mij bestelde vuurwerk al weg. Gelukkig nog wel een deel meegekregen.
Vervolgens om 0:00 uur om het af te steken. Ik was gewoon de enige die vuurwerk afstak. Bovendien was het met zomerse temperaturen en was het om middernacht niet eens donker! :bonk:

Eddy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan