Dromen over vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel herkenbaar deze dromen.
Een tijd geleden zelf ook een dergelijke rare vuurwerkdroom gehad.
Het was oudejaarsdag en ik kwam erachter dat ik vergeten was mijn bestellingen op te halen. Halsoverkop naar de winkel en natuurlijk was een groot deel van het door mij bestelde vuurwerk al weg. Gelukkig nog wel een deel meegekregen.
Vervolgens om 0:00 uur om het af te steken. Ik was gewoon de enige die vuurwerk afstak. Bovendien was het met zomerse temperaturen en was het om middernacht niet eens donker! :bonk:

Eddy.

Haha heerlijk om te lezen! Vuurwerk stress begint er langzaam aan te komen.

ik dacht eerst dat ik gek was maar gelukkig zijn er meerdere die ook over vuurwerk dromen.
Ik had laatst een droom over o&n zelf, met name dat ik de hele avond spelletjes had gespeeld met andere waardoor de hele collectie er nog stond tegen een uur of 11, dus toen de hele collectie in rap tempo gestookt. hopelijk gaat het over 16 dagen iets beter

Je droomt wel,maar onthoudt ze niet!

Enige vuurwerkdroom die ik heb gehad en meestal nacht voor het ophalen. Dat ik mij verslapen heb en mijn bestelling niet meer kan ophalen. Gevolg is dat ik dan midden in de nacht wakker ben en niet meer kan slapen :bonk:

Ik droom elke nacht, dus ook over vuurwerk. Wel eens gedroomd dat ik mijn bestellingen kom afhalen en de mijn spullen er niet zijn, terwijl anderen precies hetzelfde hebben besteld en wel kregen. Of dat ik er achter dat alles al op is voor middernacht. Maar vaak zijn het wel leuke dromen over het afsteken 's avonds of het bouwen van je muur.:cool:

Vanacht uren lopen shoppen in mijn dromen. Stress stress stress. Is het wel genoeg?

Naast het concept 'de vuurwerkwinkels zijn dicht' en 'ik was te laat om het op te halen' heb ik nog twee droomconcepten gehad, namelijk; Enkele vuurwerkwinkels waren in september al open dus ging ik daar alvast folders halen! Tweede waar ik een paar keer over gedroomd heb is dat het 1 januari was en dat er van alles op straat lag, maar dan in big formaat zeg maar! Vooral oldschool stuff, rollen, pijlen, romeinse kaarsen, 19 shots cakes, alles huge! Het leek wel Alice in donderland!

Afgelopen nacht weer een nachtmerrie gehad haha. Het was oud en nieuw en er was de hele dag geen vuurwerk te horen. Om 00:00 uur was het nog steeds stil. Ik keek op de vuurwerksites en zag dat ze dit jaar niks gingen verkopen. Gelukkig was het een droom haha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan