Dromen over vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had pas alweer de vaste droom dat ik op 31 december 5 minuten voor sluitingstijd erachter kom dat ik nog geen vuurwerk gekocht heb. In paniek naar de winkel waar ik dan voor een gesloten deur sta.

Ook droom ik vaak tegen het einde van het jaar dat ik door de hele jaarwisseling heen slaap of bijvoorbeeld dat ik er om 18.00 achter kom op het moment dat ik mijn vuurwerk wil pakken, dat ik vergeten ben om mijn bestellingen op te halen. Vreemd brein hebben we toch.
Ja deze ja. Een exact kopie, deze komt bij mij wel 2-3x per jaar voor.

Haha geweldig dit, het zit in ons DNA lees ik al. Ieder met dromen die vergelijkbaar zijn over onze o zo geliefde producten. Moet zeggen dat het dit jaar bij mij wel erger is dan andere jaren. De laatste droom relevant aan vuurwerk was een dolhof aan winkels en vele moeite waar ik met een paar doosjes Geysir kaliber C en een Caïro crackling o/n blij mee moest wezen🥴

Ik heb nu pas weer gedroomd dat het oud en nieuw is en kwart voor 9 savonds.....ik geen vuurwerk had en alle winkels dicht waren...........Ik denk dat dit komt door vroeger toen wij een keer toen ik klein was op het allerlaatste moment pas vuurwerk gingen kopen maar bijna alles uitverkocht was en uiteindelijk 2 knalpakketten hadden en wat vuurpijlen en sierpakketje hahaha

Ik heb het geluk dat ik me eigenlijk nooit kan herinneren wat ik gedroomd heb. Ik stel me dus voor dat ik iedere nacht van een schitterende collectie droom die ik sta te stoken op de ideale locatie met de ideale weersomstandigheden. Het zouden echter ook zomaar nachtmerries kunnen zijn over een verbod, slecht weer, leveringsproblemen, een verbod op kooien en ga zo maar door...

Ik had pas alweer de vaste droom dat ik op 31 december 5 minuten voor sluitingstijd erachter kom dat ik nog geen vuurwerk gekocht heb. In paniek naar de winkel waar ik dan voor een gesloten deur sta.

Ook droom ik vaak tegen het einde van het jaar dat ik door de hele jaarwisseling heen slaap of bijvoorbeeld dat ik er om 18.00 achter kom op het moment dat ik mijn vuurwerk wil pakken, dat ik vergeten ben om mijn bestellingen op te halen. Vreemd brein hebben we toch.

Ja heel herkenbaar dit, in mijn dromen moet het ook nog altijd snel voor sluitingstijd gebeuren. En wat er bij mij dan er nog vaak op volgt; Is het moment eindelijk daar dat ik in mijn droom ga stoken, wordt het al weer licht buiten lol

Ook droom ik vaak tegen het einde van het jaar dat ik door de hele jaarwisseling heen slaap
Jij hebt er over gedroomd,ik heb het al 2x gehad dat ik werkelijk in dromenland lag :frusty:
Beide keren door een heftige griep met erg hoge koorts die ergens tussen kerst en O&N opkwam en me in 2 dagen liet voelen zoals roadkill zich zou moeten voelen.
Ofwel compleet leeg gezogen,geen fut,geen zin in niks,niks anders als hoesten en de koude rillingen,en gelijkertijd je kapot zweten, met de kachel op 22.
Helemaal fantastisch,en dan op DE avond zelf ineens wel in slaap sodemieteren als je al een dag of 3 amper hebt geslapen :cry::bonk:

Jij hebt er over gedroomd,ik heb het al 2x gehad dat ik werkelijk in dromenland lag :frusty:
Beide keren door een heftige griep met erg hoge koorts die ergens tussen kerst en O&N opkwam en me in 2 dagen liet voelen zoals roadkill zich zou moeten voelen.
Ofwel compleet leeg gezogen,geen fut,geen zin in niks,niks anders als hoesten en de koude rillingen,en gelijkertijd je kapot zweten, met de kachel op 22.
Helemaal fantastisch,en dan op DE avond zelf ineens wel in slaap sodemieteren als je al een dag of 3 amper hebt geslapen :cry::bonk:
Verschrikkelijk! Ik had twee jaar terug de griep te pakken en op sommige momenten zelfs 40+ graden koorts. Het begon de dag voor de afhaaldagen al. Heb hierdoor helaas niks zelf kunnen afhalen en een groot deel is overgenomen door andere en het andere deel heb ik laten ophalen. De 31ste nog steeds erg slecht, maar door de adrenaline van oudejaarsavond heb ik toch nog even gestookt. Dit moest nota bene gebeuren na de twee corona jaren, dus we mochten eindelijk weer. Hoop nooit weer want hier wacht je het hele jaar op.

ik heb regelmatig dromen dat er nog boxen van vorig jaar in mn garage verstopt stonden en dat ik die vind. verder ook de nachtmerries dat je droomt dat je alles bent vergeten op te halen. of de gebruikelijke door heel oud en nieuw heengeslapen

Ik kreeg vannacht in een droom de transbomber 2020 batch uitgeleverd, en blij dat ik was! ik had er zelfs 2!

Nu komt het, ik heb dit ding niet eens besteld dit jaar... :bonk:

Tot nu toe valt het hier nog mee. Meestal nu al behoorlijk wat nachtmerries gehad. Afhalen vergeten, heel de jaarwisseling vergeten en er op het moment er achterkomen terwijl er niks meer te krijgen is. We kennen het allemaal.

Van vroeger heb ik er nog wel 1 voor dit topic.
Dromen dat je alles besteld had(althans dat dacht je) en dan op de dag van afhalen heen rijden om er daar achter te komen dat er een fout in het systeem was gekropen en heel je bestelling nooit is aangekomen bij de winkel.
Ofwel we hebben nog 2pakjes sterretjes en wat grondbloemen,de rest is verkocht,u bent de zwakste schakel tot ziens :bonk:

Haha, die dromen komen nu steeds vaker voor, ja. Alle bekende zaken komen dan wel eens voorbij. Vuurwerk op, niks afgehaald, door oud en nieuw heen geslapen etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan