Dromen over vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Velen hebben last in de maand december om in slaap te komen, en dan met name de laatste dagen. Maar de paar uurtjes die je wel slaapt, droom jij dan wel eens over vuurwerk ?

Ja hoor, die komt af en toe zeker voorbij. Denk de droom die het vaakst voorbij komt bij velen hier is dat je wakker wordt en oud en nieuw al is geweest en je er niets van mee gemaakt hebt.

Ik heb altijd de droom dat het juist opeens oudjaardavond is en we eindelijk mogen stoken dat ik ben vergeten mijn vuurwerk af te halen. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren in real life, wat een domme droom haha.

Ja hoor, die komt af en toe zeker voorbij. Denk de droom die het vaakst voorbij komt bij velen hier is dat je wakker wordt en oud en nieuw al is geweest en je er niets van mee gemaakt hebt.

Dat is een bekende inderdaad! Wakker worden, zweten, en dan blijkt o&n toch nog niet voorbij te zijn :p

Iemand al dromen gehad? Of moet ik zeggen nachtmerrie? Zelf heb ik ze vooral in december en slapen we nu nog goed.

Of dat je al je vuurwerk binnen hebt maar er geen moment komt dat je het af kan steken. Of dat je oud vuurwerk terug vind.

Ik had pas alweer de vaste droom dat ik op 31 december 5 minuten voor sluitingstijd erachter kom dat ik nog geen vuurwerk gekocht heb. In paniek naar de winkel waar ik dan voor een gesloten deur sta.

Ook droom ik vaak tegen het einde van het jaar dat ik door de hele jaarwisseling heen slaap of bijvoorbeeld dat ik er om 18.00 achter kom op het moment dat ik mijn vuurwerk wil pakken, dat ik vergeten ben om mijn bestellingen op te halen. Vreemd brein hebben we toch.

Vannacht was het zo ver, de eerste vuurwerkdroom van het jaar. Mooi optijd. Het was dit keer ook gewoon een leuke droom, lekker gezzelig met een groep vuurwerk ophalen.

Raar maar waar:

Ik droomde dat ik mijn vuurwerk netjes optijd opgehaald had maar vanwege familie drukte etc kon ik me pas 5 minuten voor 00:00u voorbereiden.

Ik had veel 30mm bakken in kooi die ik zelf met haast eraf moest halen. Ik liep te vloeken en te schreeuwen omdat ze er serieus niet af gingen!

Toen kwam de buurjongen lachend aan lopen en zei:
"Heyy HAHA, dit probleem heb je volgend jaar in ieder geval niet!

.... Ik heb met de buurjongen gevochten....

Ps: als dit de dromen zijn tot aan oud en nieuw, hoeft het niet hoor 🤣😜

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan