Dringen in Duitsland..?

Ik moest gister ook wel ff lachen..............

In Wyler/Kranenburg rijd je lekker op de weg en zie je ineens een Zeecontainer staan , met allemaal vuurwerkreclame.

Ik ff stoppen en ja hoor gewoon propvol vuurwerk en een kassa.
Toch om je dood te lachen zoiets.

Ff doorgereden naar de Rewe en daar wat speelgoed gehaald om voor 00.00uur af te steken.
Er was net een nieuwe levering,gelukkig maar want 10 min erna was meer als de helft alweer weggegrist door al die kaaskoppen lol.

Detonator

Detonator

Weet iemand of de detonator dit jaar te koop was in Duitsland? Ik heb het nergens zien liggen.

Hm...zou kunnen.....daar ben ik nou net niet geweest. Ik wist bijna zeker dat ze in de Lidl folder stonden. Ach ja...volgend jaar maar weer een poging doen.

Heb geen hond gezien in de winkels. Alles was voor Bassie!
klopt! haha
nee was ook in duitsland (op dinsdag), alleen voor de drank :rolleyes:
Maar heb uiteraard ook even bij het vuurwerk gekeken en qua drukte viel het ook reuze mee..ik ben alleen niet kapot van het aanbod...
Ben bij de Aldi, Lidl en Extra geweest.....

Weet iemand of de detonator dit jaar te koop was in Duitsland? Ik heb het nergens zien liggen.

Ja, ik heb hem laten liggen bij de Trinkgut voor 4,99. Ik dacht dat het niks was. Als ik deze uitwerking geweten had, had ik er meteen 10 van meegenomen :sad:

hahaha,ik heb hem zelfs voor 2,99 kunnen scoren bij de bauhaus;)
heb voor in totaal 450 euro gekocht,bij de bauhaus lidl en aldi sued.
heb zo'n 60 potten en meer dan 100 pijlen.
Duitsland is een paradijs!

Hey,

Ik ben nu al 2 jaar naar duitsland geweest, lekker vroeg rond 10:00, nadat ik het NL spul had opgehaald. Dit jaar is me pa niet vrij, en moet ik dus wachten tot hij thuis is. Hoe is het met de openingstijden op de 29e en 30e gesteld en hoe zit het met de voorraad? Iemand die vorig jaar misschien rond 5 uur savonds is geweest ofzo?

ik ben van plan dit jaar ´s middags te gaan op de 31 ste, valt er dan nog iets te halen ? ( ik kom bij de lidl en aldi XD ')

Ik ga zelf toch liever naar de grenzlandmarkt in Laar daar is het altijd rustig zelfs nog rond half 1 smiddags! Dan is er nog volop keus! het is er altijd rustig en wederom geen controle ze hebben er ook erg veel keus en je kan er patronen en weco corsairs kopen mvg. De folder licht er trouwens al in de winkel

Ik ga zelf toch liever naar de grenzlandmarkt in Laar daar is het altijd rustig zelfs nog rond half 1 smiddags! Dan is er nog volop keus! het is er altijd rustig en wederom geen controle ze hebben er ook erg veel keus en je kan er patronen en weco corsairs kopen mvg. De folder licht er trouwens al in de winkel

jammegenoeg kom ik aleen in een lekker druk gebied namelijk kleve , daar is het altijd dringen ,

is er in die buurt wel een mooie winkel waar het niet dringen is ?

Hebben ze bij de Grenzlandmarkt ook dat Weco sierspul dan wat je bij de Aldi/Lidl hebt. Grenzlandmarkt is toch meer voor munitie/corsairs ?

Hebben ze bij de Grenzlandmarkt ook dat Weco sierspul dan wat je bij de Aldi/Lidl hebt. Grenzlandmarkt is toch meer voor munitie/corsairs ?

De laatste dagen van het jaar verkopen ze bij de grenzlandmarkt ook het gewone sierspul. De gewone Weco potten die we kennen van de Aldi en Lidl, en ook de grotere doorlont platforms van Weco. :wink:

Check de folder van 2009-2010 maar eens :wink:
Staat hier wel ergens op het forum.
Ook de Grenzland verkoopt aardig wat Weco potten.
(wel iets duurder dan de Lidl/Aldi)

Mijn ervaringen met de Aldi`s vuurwerk is dat er contstand wordt bijgevuld, ze hebben gewoon 1 vakenvuller op het vuurwerk gezet die af en aan loopt^^

Hoewel je wel aggersieve nederlanders hebt die alles voor je neus weg graaien, en zo gretig zijn dat ze te weinig saldo op hun rekening hebben:D

:bye:

Laatst bewerkt:
ik sta de eerste verkoopdag al ruim een half uur voordat de winkel opengaat al voor de deur.. Meestal geef ik diegene die het aanvult een briefje met wat ik wil.. Dan loop ik met die persoon naar de container.. laai ik alles daarin.. mooi van ieder potje een karton meenemen! Meteen in de auto laden en afrekenen aan de kassa wordt gedaan dmv het briefje :D werrkt perfect! Daarna ff andere winkels afrijden :D

verplaatst

verplaatst

Hallo allemaal,

Ik ga de 30ste naar duitsland en ben van plan wat vuurwerk mee te nemen. Ik heb dus hulp nodig met een lijstje op te stellen voor vuurwerk. Ik heb nogal een beperkt budget: €50,-
Dus zouden jullie wat mogelijkheden hier neer kunnen zetten, het moet natuurlijk wel mooi zijn. Ik vind pijlen en cakes het mooist om naar te kijken en af te steken dus als er aanraders zijn, post ze!

Alvast bedankt,

Jort

Gewoon pakken wat je pakken kan. Lijstjes maken is overbodig want je komt er wssn toch niet aan toe om alles te bekijken in de winkel.

Hallo allemaal,

Ik ga de 30ste naar duitsland en ben van plan wat vuurwerk mee te nemen. Ik heb dus hulp nodig met een lijstje op te stellen voor vuurwerk. Ik heb nogal een beperkt budget: €50,-
Dus zouden jullie wat mogelijkheden hier neer kunnen zetten, het moet natuurlijk wel mooi zijn. Ik vind pijlen en cakes het mooist om naar te kijken en af te steken dus als er aanraders zijn, post ze!

Alvast bedankt,

Jort

gewoon graaien naar alle grote pijlen en cakes die je ziet. voor 50 euro kan je heel wat leuke dingen krijgen in Duitsland

Back
Bovenaan