[Driesprong Vuurwerk] Wall of Color Blink

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Wall of Color Blink
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 250 gram
Aantal Schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: Wat een CAKE! 16 shots 26mm kaliber voor lekkere grote effecten!
Tube diameter: 26 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €14,99
Aanbiedingsprijs: €....

driesprong_walll_of_color_blink.jpg

Wij danken de Driesprong Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow, ook weer een hele fijne prijs voor dit mooie potje hoor. Mooie kleuren zitten erin. Jammer dat ik hier niet langs kom, anders was deze er zeker bij gekomen.

Die eindsalvo geeft trouwens ook een beste crackling wolk.

iemand trouwens enig idee waarom er hier, en ik zie het dit jaar al meerdere keren voorbij komen, waarom er gebruik wordt gemaakt van 26 mm tubes ?

Ik vermoed dat dit een omlabeling is van cake 3 uit de Box of Glory van Rubro. Zie dit filmpje.

Hier het filmpje van de Wall of Color Blink (met gewoon geluid, niet opgevoerd)

Deze cakes zijn 26mm Pyromould, lekker stevig dus.

iemand trouwens enig idee waarom er hier, en ik zie het dit jaar al meerdere keren voorbij komen, waarom er gebruik wordt gemaakt van 26 mm tubes ?

Dat zit m bij mijn weten in de pyromould. Je ziet daar vaker afwijkende innertube maten. De double Demolition van Vuurwerk Mania is bijvoorbeeld innertube 28mm (Zelf nagemeten ivm eisen voor een show waar max 25 mm kon worden geschoten).

Dat zit m bij mijn weten in de pyromould. Je ziet daar vaker afwijkende innertube maten. De double Demolition van Vuurwerk Mania is bijvoorbeeld innertube 28mm (Zelf nagemeten ivm eisen voor een show waar max 25 mm kon worden geschoten).

Correct, de pyromoulds hebben andere dia dan de normale cakes.. waarom dat is weet ik niet maar zal ongetwijfeld te maken hebben met de efficiënte in de fabriek en omlaag brengen van de kosten

jaaaaa maar als we over driesprong praten is het altijd een stuk goedkoper. als je de prijs van box of glory / 6 doet krijg je ongeveer €11 dus belgie is de huidige normaal prijs zou je kunnen zeggen

Ik zie je post nu pas, had twee jaar na datum geen antwoordt meer verwacht, maar thnx nog :thumbup:

Back
Bovenaan