Driebergen 12-09-2009

moontan

VWC lid
12 september vuurwerk te Driebergen vanwege het 800 jarig bestaan van Driebergen.

Waar: Driebergen
Provincie : Utrecht
Tijd: 23:00
Wie: Xena Vuurwerk (Vuurwerkfeest)
Wat: Consumenten vuurwerk +/- 225 cakes van verschillende leveranciers
Webinfo: http://www.driebergsdorpsfeest.nl/programma

ik was hier graag bij geweest want het is in m'n achtertuin.
kan er helaas nie bij zijn want ga naar een ander feest toe :sad::sad:

Is het beetje te doen vanaf station lopen naar de locatie? routenet geeft niet echt aan waar station is.. of kijk eroverheen..

oo het is lange weg lopen eindje en dan links (op map rechts) het is te doen voor mij, laatste trein is rond 2 uur.

vanavond even bezoekje brengen bij de show (uiteraard filmen)

dit showtje was echt zeer mooi en zeker de moeite waard veel nieuwe producten gezien :D en pyromaniac en darksoul ontmoet dus was wel leuk avondje

Zooo ben weer thuus met pijn aan de voeten

en ja het was gewoon MEGA niet te stoppen die show ging gewoon non-stop full action door joh was echt mega, en dan de finale nog pffff haha gekke huis :D

En was gezellig met Kwintos na afloop en was nog 1 ff naam van kwijt ... :bonk::p

heb gefilmt alleen halverwegen beetje condens (doe je niks aan) is wel ff lens poetsen verder film is denk wel goed gelukt, zal morgen online zetten.

Xena Vuurwerk heeft hevige show weggeschoten toppie!

Laatst bewerkt:
Ik ben ook weer een half uurtje thuis :)
Was zekers de moeite waard! Totaal 3½ uur reistijd, maar toch heb ik er echt geen spijt van. Was een erg heftige show met haast geen moment stilte.

225 cakes kan heel goed kloppen. Alles werd elektronisch ontstoken, bijna altijd met drie tegelijk. Er waren drie groepen met cakes op het veld namelijk. Het was een echt volle lucht steeds.
Ik heb mooie cakes voorbij zien komen. Doet me deugd dat Xena veel nieuwe cakes heeft gekozen! Ik herkende wat nieuwkomers van Lesli en BKV bijvoorbeeld. Erg tof dat ik deze cakes nu al heb kunnen bewonderen.

Was trouwens goed druk op het veld. Heel wat volk op de been. Maar wel in het pikkedonker. Man, je zag geen hand voor ogen op het veld :p Wel jammer dat ik Poziloc niet heb gezien. Als je dat nou van te voren gezegd had, dat je ook zou komen, hadden we een grotere mini-meeting kunnen doen :wink:

Kwintos en zijn vader nog bedankt voor de lift :)

ik kon gelukkig gister ook nog komen en ben blij dat ik het niet gemist heb.
wat een showtje was het zeg alles ging lekker achter elkaar door.

het was ook leuk dat er idd veel nieuwe producten geschoten werden van bkv maar daar zal mijn plaatselijke dealer wel achter hebben gezeten:p.

ik ben niet helemaal naar voren gelopen maar stond op een wat grotere afstand was wel een heel mooi overzicht. alleen kon ik de rest dan natuurlijk niet ontmoeten maarja komt ander keer misschien wel.:)

Gister avond ben ik met Poziloc en Svenn en pyroD en mijn zoontje van 6 hier naar toegeweest. maar eerst waren we bij het vuurwerk op de nieuwkoopseplassen geweest. want dat begon al om 21.15 en Driebergen om 23.00 uur en zo konden we dus 2 shows pikken op 1 avond.

Maar Driebergen vond ik zelf een hele mooie show , mooie nieuwe produkten gezien en die werden in een rap tempo doorgeschoten. wij stonden gelukkig aan de goede kant van het veld, want het kleine beetje wind dat er stond waaide gelukkig van ons af. Ik heb deze show ook gefilmt. Maar helaas heb ik de laatste 2 minuten er niet opstaan. omdat mijn accu leeg was en de reserve accu lag nog thuis op de lader :bonk:

foto's die mijn zoontje geschoten heeft komen later op deze dag.

Vuurwerk 800 jaar Driebergen , geschoten door Xena vuurwerk op 12-09-2009

GroteFoto-E74734TB.jpg

GroteFoto-ZNQHAMPL.jpg

GroteFoto-RRFSPQVP.jpg

GroteFoto-MKUPNTSX.jpg

GroteFoto-GG4DD6B3.jpg

GroteFoto-EJZHA7OO.jpg

GroteFoto-AODWAHHT.jpg

GroteFoto-BHXJUP8X.jpg

GroteFoto-3ZW4EVB6.jpg

GroteFoto-6WBMHQGC.jpg

GroteFoto-LJKU8KOY.jpg

GroteFoto-W7ATUNKB.jpg

GroteFoto-AHAIOQSA.jpg

GroteFoto-YB47BYBF.jpg

GroteFoto-J68OYEV3.jpg

Goed vastgelegd Pyromaniac.

Ik heb vanmiddag een mail gestuurd naar schietend bedrijf Xena Vuurwerk voor de schietlijst. Ik hoop dat ik deze mag ontvangen.

Back
Bovenaan