Drie Gezusters

De eerste cake lijkt op de kreisblitz die vorig jaar 1+1 was voor ongeveer 7 euro als ik mij niet vergis

Ik denk dat elk lid + modje het accepteert dat er enkel NEE wordt gezegt tegen dit artikel zonder verdere onderbouwing:frusty:

Dit product doet toch wel het meest pijn dit jaar. Had zo'n potentiele topper van 2020 heel graag willen schieten, maar de regering wil toch graag dat deze gruwelijke bakjes een jaartje drogen, zodat ze tegen het illegale kunnen opboksen in 2021. Toch een prima gedachte! Kijk er naar uit.

Dit product doet toch wel het meest pijn dit jaar. Had zo'n potentiele topper van 2020 heel graag willen schieten, maar de regering wil toch graag dat deze gruwelijke bakjes een jaartje drogen, zodat ze tegen het illegale kunnen opboksen in 2021. Toch een prima gedachte! Kijk er naar uit.

Of je bent net wakker, of je moet nog naar je nest!! 1 van die 2 :D

a322c03a94505b92e5e284e03ff0e3be.gif

Vanwege jouw enthousiaste verwachtingen*, ben ik ook overstag gegaan. Deze staat dit jaar bij mij te pronken in de straat! Ik twijfel alleen nog even of hij precies om 12:00 gaat, of toch op een rustig moment om van de schoonheid te genieten.

Hoop hem in ieder geval op film te zetten!

*lees - gratis bij bestelling

Back
Bovenaan