DRGN SuperB

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 3357
Artikelnaam: DRGN SuperB
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal schoten: 40 schoten
Effectomschrijving: Deze DRGN SuperB is een vernieuwende Z-shape cake. Allereerst ziet u de helderste kleureffecten branden, als u denkt dat het effect is afgelopen, ontpopt hij zich wederom in een rode-ghost! Uniek effect! Aanrader!
Kartoneenheid: .../...
Richtprijs:
Adviesprijs 2024: € 69,99
Voorverkoop 2024: € 64,99
Onlineprijs 2024: € 57,50

O.a. te koop bij: DeVuuwerkWinkel.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er echt goed uit deze cake. Staat voor nu zeker op de lijst. Maar wil hem eerst op een demo zien, want er worden er in het filmpje ook 2 geschoten.

Ziet er echt goed uit deze cake. Staat voor nu zeker op de lijst. Maar wil hem eerst op een demo zien, want er worden er in het filmpje ook 2 geschoten.

Ja, en dat is geen toeval. Ik denk dat deze cake in z'n eentje nogal karig is. Zo samen wel top overigens.

Zo op de film per 2 vind ik hem echt geweldig overkomen. Kleuren zijn erg helder en ik ben fan van het ghost effect. Zou deze cake graag stand alone op een demo zien. Is een omlabeling van de Mayday.

Ook alleen presteert hij dus prima, blijf het echt een geweldige cake vinden, kleuren zijn mooi helder, tempo is prima en het ghost effect is prima uitgevoerd.

Back
Bovenaan