DRGN Dirty [Compound]

Helaas niet op film maar overtrof mijn verwachtingen. Niet dezelfde box als op productie film maar goed uitgewerkte effecten, prima burst en tempo.

Best een mooie compound. Mooi donker en dwarrelend goud, goede burst en mooie grote effecten.

Geschoten als onderdeel van mijn finale project, begint na de Fire Festival op 0:30 (op 0:48 begint ook de Katan Special #4). Ik had de belichting van mijn camera iets te laag staan, waardoor het goud net niet helemaal goed over komt, maar als je links onderin kijkt (oude iPhone 4 die pal naast het vuurwerk lag) kun je het goud iets beter zien.

Eddy.

Zo, mooi ding, en dat bij gbv?! Vooral eerste 2 cakes beauties, goud in laatste cakes is prima (behalve de serie scheef burstende...) maar had voor mij nie gehoeven; liever nog wat varianten in salvo van die goeie dahlia's en ghost tips, prachtig uitgevoerd. Half prachtig, half prima maar ongewenst.

Dit blok is echt onwijs mooi! Zowel het goud als de sterren blijven prachtig hangen. Te zien op: 33:53 en 1:16:42. Vereiste is wel dat je deze met zo min mogelijk wind afsteekt.

Heb er gelijk één besteld na het zien van de film. Ik zal deze in de avond schieten om hier even rustig van te kunnen genieten.

sacrifice was erg goed!! gezien dit zn tweeling is dus net zo.
helaas dit jaar nergens echt te vinden voor een aardig prijsje.

Back
Bovenaan