Dreamtime [Uitloop]

demoleslivuurwerk232oq8.jpg

Artikelnummer: 825
Artikelnaam: Dreamtime
Bruto Gewicht: 1125 gr.
Netto Kruitgewicht: 195 gr.
Aantal Schoten: 50 Schots
Effectomschrijving: uit zwiepende knetterende tails ontstaan felrode,groene en zilveren sterren, indigo en zilveren fish en rode en zilveren boeketten
Tijdsduur: 35-40 sec.
Stijghoogte: 20-25 m.
Diameter Effect: 8-12 m.
Richtprijs: €23,95
Verpakkingseenheid: 8/1
Film: Rechtermuisknop, doel opslaan als...
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
Met dank aan Pyroworld voor hosting.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee vind hem niks... Zeker geen 18 euro!
De spinners en crackling schoten zijn wel grappig maar... nee....

:bye:

dit is echt een stront ding hadden ze bij ons in de straat de knallen zijn kei zacht en de boeketjes (of wat het ook mag wezen zijn)zijn superklein

Afgelopen jaarwisseling heb ik deze cake afgestoken.
Als je van harde knallen houdt, moet je deze cake niet kopen.
Het is echt een rustige cake die toch voor veel spektakel in de lucht zorgt.
De schoten gaan relatief laag en volgen elkaar in een hoog tempo op.
Dit zorgt dat de lucht boven de cake goed gevuld is en dat de effecten toch redelijk groot overkomen.

Op het filmpje vind ik deze cake niet goed overkomen.
In het echt vind ik hem spectaculairder dan het filmpje doet vermoeden.

Als rustmoment in je show is dit een geschikte cake.
Ik vind hem in ieder geval zijn geld waard.

Ik vind dit juist een hele mooie cake. Deze cake viel mij op omdat die eens anders is dan vele andere cakes. En de effecten zijn in mijn ogen mooi uitgevoerd, lekkere felle lang ronddraaiende spinners. Inderdaad geen harde burstknallen, maar als je die erbij wilt hebben moet je em gewoon even combineren met een knalcake-je

Laatst bewerkt:
Opzich geen verkeerde cake voor tussen de grote jongens door. Maar hij is inderdaad best rustig. De prijs is trouwen 23,95 bij mijn lesli dealer.

Ik heb net een filmpje van deze cake zitten te bekijken en ik vind het een prachtig stukje vuurwerk. De cake heeft mooie en veel gekleurde effecten, knetterende crackling, een goed tempo wat het spektakel zeker ten goede komt en dat in combinatie met een goede prijs maakt hem voor mij zeer interessant :rolleyes:

Deze voor dit jaar maar eens besteld.. vind het opzich een geinig product, en ik denk dat het in een finale niet zal misstaan omdat je dan onder de luchteffecten ook nog staarten etc hebt.. ik zeg.. dat wordt een bonte finale :)

Back
Bovenaan