Dragon Box 2

Ja deze presteerde heel lekker gisteravond. Heb alledrie de dragon boxen nu live in actie gezien maar deze is mijn favoriet.

Samen met de Mega pangu box 1 was dit voor mij de topper van de avond. Harde burst, grote effecten en heerlijk tempo. Dit is een compound box en er zitten hele korte pauzes in tussen de cakes, maar dit is totaal niet storend.

Dat ze dit uit 25mm kunnen halen is gewoon pure klasse van Evo. Ga zo door!

Alle 3 de dragon boxen presteerden boven verwachting maar bij waren de pauzes tussen de cakes echt storend. Dragon Box 2 blijft toch echt mijn favoriet

Dit was de eerste cakebox die ik schoot in de vooravond. Eerst wat andere cakes afgestoken die goed presteerde en die waren allemaal 30mm. De Dragon Box 2 met 25mm presteerde zeker niet minder en door de vele schoten vond ik dit veel mooier. De pauzes tussendoor waren inderdaad erg jammer, hopelijk kan dit nog aangepakt worden.

Kleine box van formaat, maar deze box presteerde echt goed. Vond hem zelf ook wel een goed tempo hebben. Had geen last van pauzes. Vond hem persoonlijk goed doorgaan :)

De Dragon box 2 is mij ook zeer goed bevallen! Vorig jaar had ik de Winternight en Serenity. Deze vielen mij toen erg tegen. Wel mooi, maar niet uitzonderlijk. Evolution heeft bij mij weer wat vertrouwen gewekt. Volgend jaar weer de Dragon Box 2!

Ik zou dit jaar wel een dragon box 4 willen met alle goudcakes uit de 3 andere boxen. Wat blijft dat goud mooi hangen zeg! Zou zomaar bij Funke uit de fabriek kunnen komen.

Doe dan ook meteen maar een Dragon Box Final. Deze mag dan bestaan uit 6 van die multicolor scala cakes :D

Back
Bovenaan