Downtown [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 821
Artikelnaam: Downtown
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 500grams
Aantal Schoten: info volgt
Effectomschrijving: Get downtown met 21 schots van rode peonies, witte glitters en zilveren staarten, maar ook rode crackling en zilveren bouquetten.
Tijdsduur: 20sec.
Richtprijs: €19,95
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie silvertails! Vind het wel een leuke cake voor niet veel geld, alleen jammer van het teveel in derversiteit van effecten. Had liever een cake met meer silver tails gezien.:)

Als ik het goed zeg dan zit het zo: 200+ cakes noemen ze al 500 grammers. Dus als er 201 gram kruit zogezegd in zou zitten dan kunnen ze er al 500 gram bij zetten. Dat is een goede verkoopt truuk, want zo denken mensen dat ze een super goede cake krijgen met veel shots enzo maar dat kan je bij de aankoop dan nog vies tegenvallen.

Ja is zo, maar de meerderheid zijn de onwetende kopers. Dus de verkopers halen hun voordeel er wel uit!

al ik wist dat er 201gram in zit en ik zie staan dat het een 500grams cake is, dan is dit je reinste consumenten oplichterij en daar ben ik in ieder geval niet van gediend, dan maar een andere cake!

komen er ook nog racties over het product, en niet over de 500gram truuk.

goede cake, veel effecten in een pot, voor de startende"shotjes bouwer" is dit een goede basis om dit er in te verwerken, of om het product als echte basis in je show te stoppen

Dit filmpje is 100% anders dan die van Pyroboy. Is deze cake zoerg veranderd of hebben ze tijdens de demo die ik gefilmd heb in Franeker een verkeerde cake geschoten????

super ding voor 20 euro ik kreeg hem der gratis bij! had hem 30e afsgestoken. de knallen waren neit echt super hard maar de uitwerking was schitterend! vooral de finale was mooi:D

Dit filmpje is 100% anders dan die van Pyroboy. Is deze cake zoerg veranderd of hebben ze tijdens de demo die ik gefilmd heb in Franeker een verkeerde cake geschoten????

hee, ik heb eens even rond gekeken en je hebt al bij meerdere filmpjes gezegd dat je er een verkeerde cake op hebt staan:D dat is hier dus ook gebeurt.
en dit is trouwens de scarface, van top selection

hee, ik heb eens even rond gekeken en je hebt al bij meerdere filmpjes gezegd dat je er een verkeerde cake op hebt staan:D dat is hier dus ook gebeurt.
en dit is trouwens de scarface, van top selection

Dat hebben ze bij veel meer cakes Ex-girlfriend met Bizarrr Verwissel Etc

Dank je Leslifan, zo zie je maar dat zelfs demo's niet alles zeggen. Dan denk je wow dit product is super deze moet ik kopen en als je het dan zelf afsteekt dan kan "datzelfde" product ineens vies tegenvallen omdat ze tijdens de demo heel iets anders schoten.

Back
Bovenaan