[Broekhoff] 100.000 klapper

in nederland is er niet zo heel veel verschil tussen de 100.000 klappers en deze kost maar 55euro dus waarom niet he.:D

Vorig jaar gehad maar ik vind het niets..
Hij is te duur en het tempo is zo laag en de knallen zjin heel zacht behalve de eindbom die is nog wel aardig maar veder echt niet.

Ik vond het tempo van deze mat ook erg laag, en is ook nog eens drie keer stil gevallen, moest hem steeds opnieuw aansteken:frusty:

Ik had deze mat 2 jaar geleden aangeschaft (toen 30 euro in de winkel). Knalde leuk, voor Nederlandse begrippen vond ik hem aardig. Hij sloeg goed over zodat het tempo ook niet slapjes was.

Ik heb deze ook meegemaakt, we staken hem om 10 uur aan, en de knallen die eraf kwamen waren toch nog vrij hard voor Nederlandse begrippen, je moest toch even bij iemand in zn oor praten ent als in de kroeg..

Volgend jaar is deze ook in mij collectie aanwezig, als de aanbieding voor 30 euro weer geld

@ruben & Xplde: Waar halen jullie de mat voor 30,- Voor dat geld wil ik er ook wel 3 want ondaks dat ze niet zo veel geweld geven als de flash versie blijft het toch leuk speelgoed :D

We hebben hem beiden bij Hermans Marine gehaald, maar die actie is niet altijd!

Dat is in ijmuiden toch ? Dacht die actie vorig jaar ook eens hier gelezen te hebben. Hopelijk is dat dit jaar dan weer dan neem ik er mooi een paar mee. Wat is nou 30e voor een 100k :p Vorig jaar op de terugweg van lopik naar huis nog een 100k van gbv gehaald bij vechtweelde voor 40,- die was ook wel te doen.Heb je ook een foto of filmpje van de rol ?

hermans marine is inderdaad in IJmuiden

Deze actie is nu 2 of 3 jaar achter elkaar, dus ik verwacht hem dit jaar ook weer

In het Collectie foto staat er 1 waar die op staat in de doos, heb geen foto van de rol zelf, excuus :p

Ik heb verder ook geen andere foto van deze rol. Het is trouwens gewoon een Nederlandse rol hé, niet te veel van verwachten.

Ik heb verder ook geen andere foto van deze rol. Het is trouwens gewoon een Nederlandse rol hé, niet te veel van verwachten.

Deze broekhoff rol vind ik alles behalve slecht hoor.
Vind hem samen met Wolff de beste van de markt.

Knallen zijn eigenlijk nog best goed, enige nadeel is dat het overal heen schieten, na deze om 10:00 te hebben gedaan, lagen op de auto's ook aardig wat knallers.

voor 30 euro is het zowieso geen miskoop:cool:

moet je je voorstellen dat deze rol 125 euro heeft gekost,heb deze ook een keer gehad toen nog voor 60 euro.is wel een leuke rol,en voor 30 euro kun je nog eens een rolletje of wat uitrollen.

Back
Bovenaan