Pyrostefke
VWC lid
Had deze ook als vervanger gekregen voor een van de plata o plomo. Was zeker een topper met grote boeketten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als vervanger van de yellow river gekregen. Lekker laag met grote boeketten. Topper!
https://youtube.com/shorts/o6sIhut68zY?si=w-q-71NOu01YxzjG
Is uit het assortiment dus die ga je niet meer tegenkomen vrees ik.
Is uit het assortiment dus die ga je niet meer tegenkomen vrees ik.
Met dank aan pietje pyro die mij attendeerde op een verkooppunt, deze vandaag besteld![]()
Dichtbijzijnde is Quartel in Pijnacker... maar zijn de dealers ook op de hoogte van dit en ook zijn veel dealers pas midden december pas echt te bereiken ?
Dus plan van aanpak is, graag advies aub![]()
ik ook misschien?![]()
Er zijn zijn al winkels online die hem aanbieden... Chinese stad
Heeft Woerden ook een China Town, of alleen de grote steden
I know, heb hem gisteren besteld
Hele mooie cake, alleen 1 probleem. De rijen zaten niet verbonden in de cake zelf. Dus in totaal maar 20 shots kunnen bewonderen van 2 cakes via de reservelont. Wel grote boeketten en leek weinig last te hebben vd wind.
Heb deze afgelopen jaar 1+1 gratis voor 25 euro gehaald bij dezelfde winkel. Achteraf dacht ik dat dat een foutje was, want dat betekent dat zij 30mm voor 50 cent per schot verkochtten. Nu biedt het Westen echter weer een andere 30mm cake aan voor 50 cent per schot, maar wordt deze inmiddels 27,50 voor 1 cake aangeboden. Hoewel het een heel mooie cake is (die zeker wel 20-25 euro waard is) blijft het een groot verschil haha.
Heb deze afgelopen jaar 1+1 gratis voor 25 euro gehaald bij dezelfde winkel. Achteraf dacht ik dat dat een foutje was, want dat betekent dat zij 30mm voor 50 cent per schot verkochtten. Nu biedt het Westen echter weer een andere 30mm cake aan voor 50 cent per schot, maar wordt deze inmiddels 27,50 voor 1 cake aangeboden. Hoewel het een heel mooie cake is (die zeker wel 20-25 euro waard is) blijft het een groot verschil haha.