Double gold color

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: PF-11
Artikelnaam: Double gold
Bruto Gewicht: 3000 gram
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Brocade crown mine / red tail burst to brocade crown+ti-golden coconut to red / green tail burst to brocade + ti-golden coconut to green blue tail burst to brocade crown + ti-golden coconut to blue
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 39,95 (2016)
Kartoneenheid: 6/1

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

30 MM tube

PF-11_3d.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke cake hoor, tempo is rustig waardoor ik hem voor 00:00 zou schieten waardoor je er goed van kunt genieten. Zet ik ook ff op de lijst.

Multi color is uit dat filmpje en het versneld geschoten andere effect zit er ook niet in?
Dat zou wel erg zonde zijn, want ik heb hem juist besteld vanwege dat effect!

De productie is gewoon zoals in het filmpje.
TI gold.
Brocade gold en color.

Hebben er al vele uitgeleverd aan schieters en winkels en geen klachten vernomen dat deze anders zou zijn.

gr
Evolution Fireworks

Als het laatste filmpje (straat) of het filmpje bovenaan de pagina?
Want in het straat filmpje zie ik geen mine en ook niet effect wat wel op 10 en 20 sec zit in het bovenste filmpje.

Als het laatste filmpje (straat) of het filmpje bovenaan de pagina?
Want in het straat filmpje zie ik geen mine en ook niet effect wat wel op 10 en 20 sec zit in het bovenste filmpje.

Ik snap nu wat je bedoeld.
Jij bedoeld het 2e effect.
Dat gold floss spider effect.
Dat zit niet in deze cake.
Dat is ook te lezen in de effect omschrijving.

Gr
Evolution Fireworks

Tof dat je een eerlijke en snelle reactie geeft! Jammer, dat was juist het effect waarom ik de cake besteld had. Was dit een sample dan ofzo? Want dit filmpje stond wel bij het product (http://www.vuurwerkbieb.nl/evolutio...f-11-double-gold-color/?taak=getsearchresults)

Wou hem schieten achter de Rainbow Twinkler, daarom leek me juist dat effect en de versnelling een goede toevoeging.

We hadden destijds geen goede film daar deze er later nog bijgevoegd werden.
Echter weet ik zeker dat je geen spijt zt hebben van deze cake..

Gr
Evolution Fireworks

Bedankt voor je reactie! Zo uitbrengen als 2.0 dus! ;)
Zal er zeker geen spijt van krijgen, blijft nog steeds een mooie cake zonder meer.

Back
Bovenaan