Double gold color

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heb ook nog een straatfilmpje van deze prachtige cake die ik had. De double gold heeft ook een mooie spreiding en goede burst. In mijn ogen een regelrechte topper! Ben nou eenmaal fan van goud maar die heldere kleuren maken het helemaal mooi af. :D gefilmd met mijn iPhone.

Ps: Hoe krijg ik filmpjes direct in de topic?

Laatst bewerkt:
Deze was me nog even ontgaan.. Prachtige cake met mooi uitgevoerde color tips. Zie je niet vaak in combinatie met dubbel goud. Complimenten :)

Deze was me nog even ontgaan.. Prachtige cake met mooi uitgevoerde color tips. Zie je niet vaak in combinatie met dubbel goud. Complimenten :)

Volledig met je eens. Deze cake komt bij mij dit jaar in de straat. Ik heb mij vooral laten inspireren door de filmpjes van de recente demo,s in Duitsland waar op korte afstand wordt geschoten en gefilmd. Zo krijg je een goed beeld van wat het product doet. En deze is prachtig. Dubbel goud met gekleurde tips en een harde burst.

Dik! Heb ik besteld voor dit jaar, mooi om in het echte te zien. Kun je goed het formaat van de boeketten inschatten. Dankje! :cool:

Het is een beetje stil rond deze cake. Onterecht vind ik want dit was één van de toppers van afgelopen oud & nieuw. De twee kleuren goud met color tips zijn een bijzonder effect en de effectspreiding was echt huge. Dikke vette aanrader wat mij betreft!

had deze in combinatie met purple haze en green flashing achter elkaar alle drie toppers
dit jaar meerderen

Waarom ken ik deze cake niet :bonk:

Nu gelukkig wel en komt hij op de lijst. Wederom een schitterende uitgewerkte cake van evo, hoge kwaliteit, goede burst, strakke effecten... I love it :)

Ja deze was prachtig in de straat! Lekker breed en strakke, volle uitwerkingen. Een van mijn favorieten met dat dubbele goud en kleuren tips.
Hij zou op één manier nóg beter kunnen: met multicolour tips. :D

Aanrader!

Ja deze was prachtig in de straat! Lekker breed en strakke, volle uitwerkingen. Een van mijn favorieten met dat dubbele goud en kleuren tips.
Hij zou op één manier nóg beter kunnen: met multicolour tips. :D

Aanrader!
Jaa, multicolor! Dan heb je een Heroic Strike XXL :D:cool:
Ik was hier ook zeer over te spreken in de straat!

Back
Bovenaan