Double Gold Box 2.0

Wat gaat hier fout? Vocht en harde wind? Zie de Capital van Volt daar gebeurt hetzelfde.

Dit geeft een heel andere indruk dan de filmpjes die we medio september zagen.
Ik heb een aantal producten van vuurwerktotaal besteld en hoop dat deze niet tegenvallen.

Was ook bij deze demo en wat mij vooral opviel is dat de bombette behoorlijk hoog ging, flinke stijglading dus. En hoe hoger hoe kleiner het effect ook over komt. Daarnaast is het golden willow en brocade effect natuurlijk niet ideaal met harde wind...

Heb deze gewonnen in Gilze-Rijen, ik ben benieuwd. Kan ze zaterdag ophalen dus drogen wordt helaas lastig :-(

Hier ook echt vochtig, condens zat op de labels. Nog nooit meegemaakt dat vuurwerk zo nat was. Denk dat de container in zee is gevallen en als deels weer gedroogd is de rest van de reis hierheen:bonk:

Was niks mis met deze box! Vooral de finale van box 1 was mooi. Eigenlijk kan je beter box 2 eerst doen en box 1 als laatste. Mooie gouden boeketten

Deed het prima in de straat ondanks dat deze erg vochtig was. Als deze kurkdroog is zal die perfect presteren ben ik van overtuigt

Deze was bij mij ook erg vochtig, maar presteerde ondanks dat erg goed! Komt er volgend jaar gewoon weer in. Benieuwd hoe deze presteert als hij droog is:)

Ook hier een vochtige cake:bonk:
Maar de uitwerking was nog steeds goed! Burst zat er gewoon lekker in. En mooie finale uiteraard. Heerlijk ding voor een prima prijs!

Ziet er goed uit. Ik zou zelf de 2 cakes tegelijk schieten om zo het dubbele gouden effect te creëren. Deze staat alvast op de wensenlijst.

zeker een topper alleen loopt al een paar jaar mee ( was voorheen zena golden box ) , en er zijn tegenwoordig zoveel goud cake's op de markt

Back
Bovenaan