Double Fury

Uiteindelijk goede keus geweest van mezelf.

Wel vind ik de finale er niet helemaal goed uitkomen. Misschien dat ik ze omdraai.

Deze 2 potten die kan je toch wel gewoon doorlonten? heeft die zeg maar 2 lonten per pot? ben nieuw met die cake boxen waar meerder potten inzitten.

deze is in de voorverkoop 10 euro duurder maar krijg je voor 10 euro de lightyear pijlen erbij.. in mijn ogen een zeer goede aanbieding.

deze gezien op de demo van rowy.
ik had eerst niet door om welke cake het ging ook met de schietlijst ernaast kwam ik er niet achter
maar deze cake bleef echt hangen dus ik gezocht en nagedacht.
eindelijk ben ik erachter het is de double fury wat een geweldige box
en wat een grote mooie effecten met mooie heldere kleuren.. '

dit kan zomaar is een topper worden van 2013/2014

de prijs kwaliteit is gewoon zeer goed te noemen

was de burst ook hard wigster? afgelopen jaren had ik soms wel een cake die wel mooi was maar omdat de knallen zo zacht waren ik het stukke minder vond, daarom let ik nu ook altijd op de hardheid van de knal. maar als de burst ook nog goed is ga ik hem zeker bestellen samen met de triple freestyle

ja ik vond de burst goed ik vond deze box 1 van de betere cakes als ik eerlijk ben
ik denk dat als je deze en de triple neemt absoluut geen miskoop begaat

alleen 1 ding de effecten gaan niet extreem hoog dus let daar op waar je het neerzet

oke tnx. heb je toevallig ook de triple freestyle in het echt gezien? of schoten zie die niet.
Teminste op de filmpjes vind ik het hele mooie cakeboxen voor een goede prijs. Die rubro doorlont boxen zijn voor mij te duur

ik vind het ook mooie boxen voor mooie prijzen nee heb de triple niet op een demo gezien maarja ik verwacht dezelfde kwaliteit als de double fury

hoe verbind je zo box goed? de lontjes lijken best ver uitelkaar op dat filmpjes van steef. gewoon een stukje romeinsekaars lont er tussen met een tapeje?

uhhh deze boxen mag je NIET aan elkaar lonten..\\

je kan de cakes draaien en alle nieuwe cakes hebben een lont en een reservelont

Maar voor de duidelijkheid, met de reserve lont van elke cake, kun je die weer vast maken aan de hoofd lont van de volgende cake, zo gaat de cake in 1x door.
Dit mag alleen niet volgens de wet.
Alleen dit is wel de veiligste manier.

waarom niet? op al die filmpjes lijkt het toch 1 pot. ik dacht dat dat de bedoeling was van al die boxen.

Back
Bovenaan