Double Diamond

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DA74
Artikelnaam: Double Diamond
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 40 en 36 schoten
Effectomschrijving: DA734a:40 shots megacake; de'grande' finale van uw vuurwerkshow! 40 prachtige blauwe staarten die onder luid kabaal in de mees uiteenlopend gkleurde sterren en bloemen tot uitbarsting komen
DA74B: 36 shots supercake; een schitterend begin van het nieuwe jaar! 36 zilveren staarten die in vlot tempo achter elkaar uiteen spatten in een gekleurde bloemenpracht, gecombineerd met crackling effecten, zorgen voor een fraai schouwspel.

Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €129,00,-
Verpakkingseenheid: 1
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ze allebei maximale kruit inhoud hebben dan kan er 1140 gram inzitten.
Maar ik weet niet of ze allebei maximale inhoud hebben.

:bye:

typisch Double Diamond.. goeie naam
Diamond is altijd zo duur.. deze is dubbel diamond, dubbel zo duur dus :rolleyes:

typisch Double Diamond.. goeie naam
Diamond is altijd zo duur.. deze is dubbel diamond, dubbel zo duur dus :rolleyes:

Bij elkaar een €64,50 per 500grams cake, een prijs die je wel vaker ziet en zelfs nog goedkoop kan zijn, je weet maar nooit wat de cake allemaal in petto heeft, effecten klinken veelbelovend. :wink:

vanwaar al die verwarring over het wel of niet kunnen koppelen van 2 cakes, ik meende ergens gelezen te hebben dat de keuze aan jezelf is: of je steekt het in 2en af of in 1 keer...maar goed ik ben niet bij schuurmans geweest :)

vanwaar al die verwarring over het wel of niet kunnen koppelen van 2 cakes, ik meende ergens gelezen te hebben dat de keuze aan jezelf is: of je steekt het in 2en af of in 1 keer...maar goed ik ben niet bij schuurmans geweest :)

Op de dummy kan het, zaten lange lonten aan, maar men heeft rekening te houden met die 6/7 vertraging in het lont, je kunt dus niet zomaar even wat extra cm's eraan laten zitten zodat je goed kunt knopen. :wink: Het is even afwachten dus hoe het lont er daadwerkelijk uit komt te zien, maar in principe zou het een mogelijkheid zijn. :wink:

Op de dummy kan het, zaten lange lonten aan, maar men heeft rekening te houden met die 6/7 vertraging in het lont, je kunt dus niet zomaar even wat extra cm's eraan laten zitten zodat je goed kunt knopen. :wink: Het is even afwachten dus hoe het lont er daadwerkelijk uit komt te zien, maar in principe zou het een mogelijkheid zijn. :wink:

wachten dus op de eerste illegale handleiding haha

Het filmpje posten ze echt wel als die er is.
Je hoeft het niet de hele tijd opnieuw te vragen!
:bye:

DA74.jpg

Geen filmpje maar wel een iets grotere foto.
Zo te zien zitten er meerdere shapes in de Double Diamond (zie vooraan in het onderste blok).

Bedankt voor de foto.
Maar over je stuk dat er shapes in zitten kan ik je geen gelijk geven.
Alle schoten gaan namelijk recht omhoog.:wink:

De DA74A is prachtig, mooie kleuren, mooie effecten en volgens mij ook erg grote boeketten. Bij de DA74B komt het niet goed over, de kleuren zien er prachtig uit, maar er is minder geweld, minder tempo en veel kleinere boeketten.

Ik ben benieuwd hoe ze in werkelijkheid zijn, het is natuurlijk wel een hoop geld waarvoor je 2 cakes wilt hebben die naar je zin zijn. :wink:

Back
Bovenaan