Double Demolition

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 1740
Artikelnaam: Double Demolition
Bruto Gewicht: 2400 gram
Netto Kruitgewicht: 803 Gram
Aantal Schoten: 2x20 schoten
Effectomschrijving: Ongekend! Deze box staat garant voor een knallend uiteinde!
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Afmetingen:
Kartoninhoud: 6/2
Richtprijs: €59,99
Voorverkoopprijs: €29,99

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1740_geisha_double_demolition_vuurwerkmania_copy.j  pg

Demo 2018:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze prijs is zeer goed, echter vind ik hem veeeeel te langzaam! jammer, maar voor als je maar 50 eu uit wil geven een prima cake voor de gewone consument.

Laatst bewerkt:
Hij is al afgeprijsd naar 30 euro in de webshop, en daar komt dan dus nog 30% korting bij op met BULK, dus voor 2 tientjes heb je deze al wat mij heel netjes lijkt.

Maar zelfs dan vind ik deze simpelweg te saai, vrij standaard effect wat je bijna overal ziet en komt niet heel groot op film over.

Als deze zo presteert als op de Vuurwerkmania demo dan vind ik dit prima avondmateriaal voor 21 euro.

Idd, 21 euro voor deze is zeer goed te noemen, vooral wanneer je iets zoekt om in de vooravond te schieten en je niet zo'n groot budget hebt.

Ben wel benieuwd of de boeketten groot zijn. Op het filmpje van Omepje/Wesley vind ik de boeketten prima en een beetje vergelijkbaar met de Narcotic box van Rubro.

Voor drie tientjes echt een dikke vette prima! :thumbsup: Dit kan ik elke consument aanraden! Misschien iets te gemengd voor ons liefhebbers, maar desondanks een topper voor het geld.

Ja, knap hè, van Dream Fireworks als professioneel schietbedrijf wat zelfs de jaarlijkse show bij de Erasmusbrug schiet :thumbup:

Back
Bovenaan