Double demolition

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 344
Artikelnaam: Double demolition
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Thunder shock XXL maar nu met een dubbele knal. 6 stuks per doosje
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €7,95
Verpakkingseenheid: niet bekent
Film:

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey, da's een nieuwtje op de markt, toch? Een dubbele knal uit een single shot...leuk! Of zullen de knallen dan half zo zacht als normaal zijn?

Nouja, je had natuurlijk al de Mortar van Wolff die ook een dubbele break had, maar deze is er helaas niet meer. Ben benieuwd naar de prijs, lijkt me leuk om in ieder geval een pakje te proberen.

Nouja, je had natuurlijk al de Mortar van Wolff die ook een dubbele break had, maar deze is er helaas niet meer. Ben benieuwd naar de prijs, lijkt me leuk om in ieder geval een pakje te proberen.

Klopt, maar ik denk dat dit toch eerder een kleinere is. Er zitten namelijk ook 6 stuks in een doosje. Ik ben benieuwd of we hier een filmpje van gaan krijgen en wat voor prijsje hieraan zit. Ik ga het zeker in de gaten houden.

:bye:

Ik hoop dat het zoiets is als in dit filmpje. Vindt het er aardig uit zien

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat het zoiets is als in dit filmpje. Vindt het er aardig uit zien

movie

Dat zou erg gaaf zijn. Twee salutes. Maar ik denk dat we niet teveel moeten verwachten. Vind de prijs voor het aantal best hoog trouwens.

ik vind de prijs wel ook wel hoog, maar het lijkt me een uniek stukje vuurwerk wat ik gewoon uit wil proberen. dus ik neem dit jaar gewoon een doosje mee.:wink:

Heb deze net getest en vindt dit erg mooie single shots. Mooie burst en keiharde knal. Als mensen deze nog af gaan schieten doe ze niet overdag want de sier is best wel de moeite waard zo upload ik misschien nog een filmpje.

Een filmpje van dit product:

movie

Met dank aan: PyrocrewVlissingen

heb er zelf nog eentje liggen, mooi filmpje is het, vind het leuk dat er wel wat ruimte tussen de 2 boeketjes zit! maakt het voor mij iets speciaaler dan dat ze bijna tegelijk gaan.

ook is het boeketje lekker groot voor een single shot en het licht een stuk van de straat wel op.

ook een lekker knalletje die op een rustig moment hier in de woonwijk toch lekkere echo maakte.

Back
Bovenaan