Double Defense

Kennelijk toch nog op tijd binnengekomen. Maar ik zie hem niet staan hier, webshop werd niet goed bijgehouden vermoed ik + webshop is per vandaag gesloten.

Had hem afgelopen Oud En Nieuw. Vond het niet echt bijzonder. Kreeg er twee ter vervanging van twee Ultimate Cry die ik toch liever had gehad.

Had hem afgelopen Oud En Nieuw. Vond het niet echt bijzonder. Kreeg er twee ter vervanging van twee Ultimate Cry die ik toch liever had gehad.
Tja, als je 25 shots 30 mm Crackling geweld besteld en daar 40 shots 25 mm sier voor krijgt, kan ik mij voorstellen dat het tegenvalt.
Ik heb de Magnum variant meermalen gehad en vond deze prijs/kwaliteit juist heel erg sterk van compoundje. Mocht ik deze of de Magnum variant voor €25,- op de kop kunnen tikken, komt ie direct weer in de collectie.

Ik heb deze ook meermaals zeer positief ervaren, prijs/kwaliteitsverhouding is dik in orde. Heel leuk spul voor de vooravond.

Vind deze qua prijs-kwaliteit nog steeds goed.
Waar krijg je tegenwoordig 1000 gram voor €40,-?

De omlabeling van WCKD "Headhunter" lijkt zelfs iets goedkoper.

Vind deze qua prijs-kwaliteit nog steeds goed.
Waar krijg je tegenwoordig 1000 gram voor €40,-?

De omlabeling van WCKD "Headhunter" lijkt zelfs iets goedkoper.
Sterker nog: die ís ook goedkoper, zoals met veel Magnum omlabelingen het geval is. En met de 25% kortingsactie voor minder dan €30 te krijgen. Wat je zegt, qua verhouding kruit-prijs is er weinig beters te vinden.

Sterker nog: die ís ook goedkoper, zoals met veel Magnum omlabelingen het geval is. En met de 25% kortingsactie voor minder dan €30 te krijgen. Wat je zegt, qua verhouding kruit-prijs is er weinig beters te vinden.
Is er nu nog een 25% actie? Wil deze ook nog wel scoren eventueel voor minder dan 30.

Back
Bovenaan