Double Defense

Heel mooi! Welke Magnum box was dit gister bij Ano nog maar? €30 voor een kilo deze kwaliteit is ronduit absurd positief

wat ik dan alleen niet snap vermeld dan gewoon 900 gram compound, ipv 1kg.
ik zie al dat ik 2 x een 500 gram shoarmapakket haal en er het blijkt naderhand 880 gram in het zitten...

ik wordt daar echt verdrietig van en het is gewoon echt misleiding...
na inval van vattenval wegens oplichting daarna even door rijden naar de vuurwerkhandel

Presteerde prima in de straat. Volgend jaar voor eenzelfde prijs (en een actie van -20 of -25 % tijdens de opening) en hij komt er gegarandeerd in.

Voor 30 euro was hier niet veel op aan te merken. Volgend jaar wat meer van dit soort goedkope compounds:)

Haha was echt een raar blokje. Idd die eerste bombettes super hoog en redelijk klein boeket, en dan na 5 schoten ineens lager en dikke beuken :p.

Had hem snel met mobiel gefilmd, zal wss wel online komen (ergens ooit).

Een prachtig maar raar blokje. Cake 1 presteerde beduidend minder inderdaad. Maar vooral het blauwe effect was wat mager in de 1e cake. 2e cake was prachtig, en daar was de burst bij de rode effecten weer beduidend harder:rolleyes:

20191230_151348.jpg
20191230_151438.jpg
20191230_151410.jpg

Mooi blokje hoor! Was er erg tevreden over en voor de prijs hoef je het niet te laten, heb menig duurdere 500 grammer de lucht in gejaagd die niet in de buurt kwamen van het woweffect van dit stukje vuurwerk.

Back
Bovenaan