Doppel D

Voor mij de topper van de avond, zelfs mooier dan alle alpha artikelen, die ga ik aankomende jaarwisseling 3x aanschaffen. WOW

Hele dikke box met een moordend tempo en die finale cake is echt kicken. Topper van Vulcan met goede effecten en een constant gevulde lucht!

Is te zien als 12e product in onze show vanaf 7:50 in combinatie met de Greater Lion Display van Lesli en de Glitter Willowz 2 Colors van Vuurwerktotaal.

Blijft toch ook een mooie box hoor. Staat op de wensenlijst van dit jaar, iemand een richtprijs wat deze in de freak moet kosten?

Ik denk dat je met de huidige prijzen blij moet zijn als je 'm voor 100 of 110 euro kan krijgen. |Staat nu te koop voor 140, maar voor dat geld laat ik 'm wel echt liggen. Het blijf 144 shots 25mm, zelfde als bijvoorbeeld de Transbomber......

Hij ging weer zoals vanouds. Vanaf 17:18

Links laten liggen. Ik zag 'm alleen voor 140 euro of zo en ik vond de doos ook erg lelijk. Speelt bij mij toch mee. Maar ik moet zeggen: ziet er goed uit toch. Ik zou er echter nog steeds geen 140 euro voor neerleggen. Als je ziet dat een Professional Box bij 3sprong 72 euro kost, de TechnoV bij Hq voor 89 euro ging, Espada Palms voor 70 euro. En zo nog een hoop meer dan mag deze max 100 euro kosten wat mij betreft, misschien 110. Hoewel: voor 110 euro had ik een Kingstown Hangover die toch ook zwaarder klapt.

Echt doodzonde wat hier van over gebleven is. Dit was eerst echt een dikke beuker die tot de top behoorde met de andere dikke Vulcan compounds en nu zonder kooi is het een uptempo pruttel compound. Even de rechter bak negeren want die hoorde niet af te gaan. Maar het leek nu meer een matige 20mm compound in plaats van een dikke 25mm rambak. Je zou maar de aangegeven prijs van de demo betalen van maar lieftst €195.... of iets wat daarbij in de buurt komt.

Inderdaad jammer hoe deze ook een stuk minder is dan dat hij was. Met zulke plopjes als vuurwerk zou het eigenlijk net als in Duitsland weer in de supermarkt verkocht mogen worden :bonk:

Back
Bovenaan