Doorlont projecten - Foto's

Nou dan gaan we weer even verder met wat uploaden.
Er moest alleen nog maar een onsteker in de QM eindstukjes en er kon geschoten worden.
Er volgt later een film van de gehele show.

Hierbij:

4x Screaming Salute

4uvx5d.jpg

3x Pamela

n47hx2.jpg

3x Shaft

30tj5uc.jpg

4x Wasp

10p6a79.jpg

2x Sweet Blossom

4loryx.jpg

Planning was om met kerst de Aldi fonteinen op te stoken, echter door omstandigheden alleen 2 van de grote soort roze op gestookt.

Heb nog 28 fonteinen over, dus wat doe je dan?

F1 (1 van 5).jpgF1 (2 van 5).jpgF1 (3 van 5).jpg
Heb alleen nog 4 fonteinen over, weet niet hoe ik ze zal plaatsen in het midden. Die maak ik er vanavond eventjes aan.
F1 (4 van 5).jpgF1 (5 van 5).jpg

Even een simpel doorlont projectje gemaakt met single shots. :) 17 shots

IMG_20141229_205036[1].jpg

Eindresultaat:
IMG_20141229_213424[1].jpg

Ik heb gewoon wat karton van de doos van 'The Big Five' gebruikt voor om de cake. Zag er wel redelijk uit dus heb ik dat maar genomen :)

Spreekt voor zich lijkt me...

8mYgnPY.jpg

m5Yjs3I.jpg

BKJIxU2.jpg

F0FWfVN.jpg

VsXZprs.jpg

Verder nog 2 heavy legend 16's aan elkaar geknoopt die tegelijkertijd gaan en de delicious thunder finale versie achter een normale geplakt... Hopelijk werkt de overgang goed want hier zat geen reserve lont op om hem door te lussen.

Ik heb 5 cakes uit de Rubro Adventures serie doorgelont om mee te beginnen om middernacht. Elke cake is doorgelust vanaf z'n reserve fuse naar de main fuse van de volgende cake. Elk van deze cake begint met een fontijn van +/- 30 seconden. Om vonk overslag te voorkomen heb ik de cakes 2,3,4 en 5 ingepakt met aluminium folie:

20141230_012149.jpg

Zou dit kwaad kunnen voor de rest van de cakes? Of brand dit aluminium folie direct weg zodra de cake ontstoken wordt?

Hmm ik zou het je niet durven zeggen Blakez, het viel me op dat tijdens de demo's deze potten nogal vaak vroegtijdig begonnen te schieten door vonk overslag. nou zit de rest wel ingepakt maar ik ben benieuwd of ze niet elkaar aan steken met die fontijnen, ze staan wel dicht op elkaar zo. Ik heb nog niet echt een plan voor die ik heb.

Hierbij een klein projectje met single shots

image.jpg

Eerste 2 rijen gaan 1 voor 1 laatste 3 gaan in salvo.

Rij 1-3 zijn knock outs
Rij 4 thunderkings (broekhoff)
Rij 5 binkies

00:00 project!

IMG_2507[1].jpgIMG_2522[1].jpgIMG_2525[1].jpg

Als alles volgens plan gaat, gaat het als volgt:
- De Romeinse kaarsen in waaiervorm
- Blowtorch
- Crown King
- Profi Box D & Weco Alligator tegelijk
- Singleshots met snellont & 2x Weco Poison
- Weco Poisons gaan nog door terwijl er 3 Weco Black Ice tegelijk als finale afgaan
- Sky Hunter als laatste shot

18:00 project is nog in progress :cool: :D Die maak ik morgen af en daarna zal ik ook daarvan foto's plaatsen.

Een onderdeel voor de finale is alvast af:

- 1x Malta Fanstyle (4 waaiercakes)
- 1x Spain Fanstyle (4 waaiercakes)

akevzn.png

Nu de rest van het project nog, wordt een lange nacht :biertje:

Dit zijn mijn doorlont projectjes voor 2014-2015
Ik heb gisteren de hele dag lopen lijmen en doorlonten en tapen. Ik had visco lont en snel visco lont. heb gisteren de hele ochtend lopen zoeken naar het gewone visco lont maar echt nergens meer te bekennen. Dus nu heb ik alles maar gedaan met snel visco lont. Das jammer maar het is niet anders, ik kan nu niet meer online bestellen want dan komt het niet op tijd meer aan.

Ik heb vanmiddag ze bijna allemaal al afgestoken en alles ging af. eigenlijk helemaal niet erg dat alles met snel lont was, dat maakt het eigenlijk wel heel spectaculair.

20141231_105558.jpg20141231_105755.jpgIMG-20141230-WA0001.jpg

20141231_184932.jpg
90x 30 shots romeins kaars, 3x3 sick6. Opening van 00.00hr

20141231_184921.jpg
Blitznachte--》schwarzbomber --》flammenspiel--》drachenfeuer.

2x top level 1 on v-shape.

20141231_184806.jpg
6x Reno, I--》V--》W shape. Tapematch van lont tot reservelont voor een hoger tempo.

20141231_184822.jpg
big platina crystal doorgelont op qm en als finale de kamuro finale, tevens met QM

Beste oud en nieuw tot nu toe!

image[6].jpgimage[7].jpgimage[8].jpgimage[9].jpgimage[10].jpgimage[11].jpgimage[12].jpgimage.jpgimage[1].jpgimage[2].jpg

Van de onderste drie foto's ( lange plank met 19 cakes ) is deze video gemaakt :
Erg bruut! Kijk de video helemaal af voor een prachtige finale!

Mooi om te zien, ik krijg alweer helemaal zin in volgend jaar!
Misschien een idee om de cakes er ook allemaal er bij te vermelden die je gebruikt ? Kan iedereen gelijk zien wat er geschoten wordt, en daaruit weer inspiratie halen :p

Back
Bovenaan