Doorlont projecten - Foto's

Klein miniprojectje voor 00.00 met het vuurwerk wat ik gedeeltelijk van vorig jaar over had, dit jaar geen sier gekocht, maar toch nog wat leuks in elkaar proberen te zetten voor 00.00
Ik hoop dat het een projectje een beetje lukt, het is ook mee eerste:p

257ocur.jpg

29mklls.jpg

1znvjhi.jpg

etcd8k.jpg

2yug2nl.jpg

Heb ff een klein vraagje hoop dat dat hier kan. Ik wil 4x weco carat doorlonten, wil het in W shape zetten, maar heb geen standaard daar meer voor. Zag ooit iemand dat doen met een stukje karton tussen de cake's? Wie kan mij helpen?

duitse cakes hebben de uitklapbare flappen eronder ,
deze bij de middelste cake openklappen en dubbelvouwen
de cakes links en rechts erop plakken en klaar.

Don't mess with Happiness!

Ik ben blij dat ik veel tijd heb! Het zijn er honderd en ik hoop (maar denk van niet, door vonk overslag) dat het gaat werken.

Begin
IMG_5258.jpg
Tussendoor
IMG_5260.jpg
The end
IMG_5262.jpg

Hierbij mijn twee projectjes, deels doorgelont en deels electronisch aangestuurd

image.jpg

image.jpg

Hier is ongeveer 8 uur werk in gaan zitten, uitzoeken, passen, aansluiten

Niet zo indrukwekkend als hierboven, maar heb toch ook weer 2 projectjes in elkaar gedraaid. Voor 0.00 uur een knalprojectje met MC Thunders, Silver Salutes en een Hoogmoed. Niet zo lekker gefilmd helaas, omdat ik m'n statief nog niet had gepakt. Was vooral briljant dat ik recht onder een lantaarnpaal ging staan :bonk:

IMG_1476.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=QpEf7fACNkU

En mijn "finale". prima geslaagd, en alleen het begin staat niet goed op film, omdat ik het statief meost verplaatsen, maar dat was vooral opbouw. Beeld is daarna goed :wink:

IMG_1471.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=favKKr9BFlQ

Mijn Finale doorlontproject was meer dan geslaagd! Het project zoals ik het bedacht had: 1x Raw whistler, 3x Concerto Rosso, 3x Rude Awakening in W-shape, 1x geaaide Cybercop, 1x Delicious Thunder Final edition en als einde 4x In shock salute cake :D. Was echt genieten!

Finale 13-14-2.jpg

Finale 13-14-3.jpg

Finale 13-14-5.jpg

Finale 13-14-7.jpg

Finale 13-14-8.jpg

Finale 13-14-9.jpg

En 24 foto's per seconde achter elkaar, mooist in HD:

Back
Bovenaan