Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Klein miniprojectje voor 00.00 met het vuurwerk wat ik gedeeltelijk van vorig jaar over had, dit jaar geen sier gekocht, maar toch nog wat leuks in elkaar proberen te zetten voor 00.00
Ik hoop dat het een projectje een beetje lukt, het is ook mee eerste
Heb ff een klein vraagje hoop dat dat hier kan. Ik wil 4x weco carat doorlonten, wil het in W shape zetten, maar heb geen standaard daar meer voor. Zag ooit iemand dat doen met een stukje karton tussen de cake's? Wie kan mij helpen?
duitse cakes hebben de uitklapbare flappen eronder ,
deze bij de middelste cake openklappen en dubbelvouwen
de cakes links en rechts erop plakken en klaar.
Niet zo indrukwekkend als hierboven, maar heb toch ook weer 2 projectjes in elkaar gedraaid. Voor 0.00 uur een knalprojectje met MC Thunders, Silver Salutes en een Hoogmoed. Niet zo lekker gefilmd helaas, omdat ik m'n statief nog niet had gepakt. Was vooral briljant dat ik recht onder een lantaarnpaal ging staan
En mijn "finale". prima geslaagd, en alleen het begin staat niet goed op film, omdat ik het statief meost verplaatsen, maar dat was vooral opbouw. Beeld is daarna goed
Mijn Finale doorlontproject was meer dan geslaagd! Het project zoals ik het bedacht had: 1x Raw whistler, 3x Concerto Rosso, 3x Rude Awakening in W-shape, 1x geaaide Cybercop, 1x Delicious Thunder Final edition en als einde 4x In shock salute cake . Was echt genieten!
En 24 foto's per seconde achter elkaar, mooist in HD: